0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

تفاوت اوپال و آرکوپال

شما اگر بخواهید یک دستی به سر روی لوازم آشپزخانه خود بکشید و یک تغییر اساسی ایجاد کنید تا با پیشرفت فناوری و همچنین طرح های جدید بازار  از دوستان و نزدیکان خود در این زمینه پیشی بگیرید، میتوانید کار خود را با سرویس ها و ظروف غذا خوری که یکی از مهم ترین ارکان آشپزخانه شما می باشند شروع کنید. حال شما با مقداری تحقیق و پرس وجو در میان تمام چینی های داخل بازار، اعم از ظروف شیشه ای، سرامیکی، آرکوپال، پیرکس، اوپال و… به یک نتیجه می رسید و یک سوال در ذهن شما پیش می آید که اوپال یا آرکوپال؟ و سوال مهم بعدی که ذهن شما را درگیر می کند تفاوت اوپال و آرکوپال است. اکنون شما می توانید با خواندن مقاله تفاوت اوپال و آرکوپال، اطلاعات جامع و کاملی از این دو محصول به دست بیاورید.

شما با تغییر ظروف آشپزخانه خود می توانید رنگی تازه به زندگی خود ببخشید و با انتخابی هوشمندانه و دقیق، می توانید از زیبایی هنگام چینش داخل قفسه ها لذت ببرید و هم هنگام سرو غذا حس  بهتری به خود و عزیزان خود هدیه دهید.

خواندن مقاله: چینی یا آرکوپال

تفاوت اوپال و آرکوپال در چیست

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ بدهیم ابتدا باید تفاوت میان ظروف چینی را با اوپال یا آرکوپال بررسی کنیم.

ظروف آرکوپال یا اوپال به مراتب سبک تر از ظروف چینی می باشند و به دلیل نوع خاص تولید و حرارت دهی متفاوت از مقاومت بسیار بالا تری نسبت به ظروف چینی بهره مند هستند. همانطور که بر سر زبان ها افتاده ظروف آرکوپال یا اوپال از شیشه شفاف‌تر و از چینی مستحکم‌تر هستند، که در ادامه راجع به این موضوع توضیحات بیشتری را می‌دهیم.

حال به سوال اصلی خود برمیگردیم که تفاوت اوپال و آرکوپال در چیست. که در حقیقیت باید بگوییم که این دو از نظر جنس هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تفاوت عمده که باعث شده نام آنها از یکدیگر متفاوت باشد شرکت و کشور تولید کننده این محصولات هستند.

امید است تا اینجا بسیاری از ابهامات شما در مورد این دو محصول رفع شده باشد. اکنون می‌توانید با همراهی ما در ادامه بحث تفاوت اوپال و آرکوپال اطلاعات کامل تری راجع به نوع نقوش و طراحی، شرکت های برتر تولید کننده، مرغوب ترین جنس داخل بازار، به صرفه ترین و اقتصادی ترین نوع آنها و در اخر بهترین فروشندگان این محصول را کسب کنید.

جنس ظروف اوپال و آرکوپال

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم ظروف اوپال و آرکوپال در هنگام تولید به دلیل ترکیب مواد اولیه ظروف شیشه ای و ترکیب آنها با نوعی از مواد معدنی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به ظروف تمام شیشه ای و ظروف چینی ساده دارند. که باعث  می شود یک شفافیت خاصی در ظروف اوپال و آرکوپال خود حس کنید، که در هنگام سرو کردن غذا در آنها و حتی شستشو تمیزی و شفافیت چشم گیری را شاهد خواهید بود.

این محصولات در هنگام تولید با استفاده از کوره های مختلف در دمای بالا حرارت دهی می‌شود و مهندسی متخصصین بر روی این محصولات باعث می شوند که یک ویژگی مهم دیگر به این ظروف منتقل شود و آن هم مقاوم بودن در برابر حرارت می باشد که شما می‌توانید این ظروف را همانند ظروف پیرکس بدون ایجاد هیچ گونه  نگرانی داخل فر و حرارت بالا قرار بدهید.

ویژگی های دیگر ظروف اوپال یا آرکوپال

امروزه با توجه به بالا رفتن تعداد کشورها و شرکت‌هایی که این محصول را تولید می کنند این ظروف را با طرح ها و نقش‌های بسیار مختلفی در بازار ما عرضه کرده اند که این خود باعث می شود که هر فردی متناسب با سلیقه شخصی خود و خانواده اش بتواند طرح مورد نظر خود را انتخاب کند.

روش استفاده از ظروف اوپال و آرکوپال

این ظروف به دلیل وزن بسیار کمی که دارند به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد ولی در هنگام جا به جایی باید مراقب لب پر شدن این ظروف نیز باشیم چرا که به دلیل جمع شدن باکتری ها و ایجاد زخم در هنگام شستشو می تواند برای ما خطر آفرین باشد. و هرچه ظروف اوپال یا آرکوپال شما دارای موج کمتر باشد شست و شوی آنها راحت تر است. همچنین می توانید ظروف اوپال یا آرکوپال را بدون هیچ نگرانی داخل ماشین ظرف شویی بگذارید و از تمیزی آنها لذت ببرید.

قیمت گذاری محصولات

از آنجایی که ظروف آرکوپال همگی در کشورهای خارجی تولید شده‌اند و وارداتی هستند به مراتب از ظروف اوپال دارای قیمت بالاتری هستند و ظروف اوپال و آرکوپال متناسب با طرح رنگ و تعداد پارچه و ابعاد و سایز آنها قیمت‌گذاری می شوند.

کشور تولید کننده

اگر بخواهیم تعدادی از کشورهای تولید کننده این ظروف را نام ببریم می توانیم به کشور ایران، امارات ، چین، اسپانیا و از همه مهم تر فرانسه اشاره کنیم.

انتخاب هوشمندانه

شما برای خرید این محصول باید به انتخاب تعداد پارچه خود دقت کنید که بتوانید بر حسب تعداد افراد خانواده یک محصول درستی را خریداری کرده و توجه کنید که طرح و نقش های ظروفی که خریداری میکنید را بتوانید با سایر اقلام داخل آشپزخانه خود ست کنید.

و در آخر بهترین انتخاب برای خرید

شما برای اینکه بدانید ظروفی را که خریداری می کنید اصل است یا تقلبی و یا اینکه در پشت آنها علامت مخصوص برای گذاشتن داخل فر و حرارت دادن موجود است باید از یک فروشگاه معتبر که تنوع در انواع طرح ها و رنگ ها رو برای شما فراهم کرده است استفاده کنید، که ما می توانیم برای این کار فروشگاه اینترنتی لفتیکا را به شما عزیزان معرفی کنیم که یکی از با سابقه ترین ها در این عرصه می باشد.

مشاوره و پشتیبانی