0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

جدیدترین محصولات چینی زرین

اگر از محصولات چینی زرین استفاده کرده باشید، قطعا کیفیت و دوام این محصولات شما را راضی کرده است. ظروف چینی این شرکت با بروزترین دستگاه های آلمانی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استفاده از با کیفیت ترین مواد تولید می شوند، به همین منظور از بالاترین کیفیت ممکن برخوردارند. همچنین طراحی قالب و طرح های این ظروف چینی توسط طراحان حرفه ای بین المللی و مطابق با سلیقه و مد روز انجام می شود. در ادامه به معرفی جدیدترین محصولات چینی زرین و بیان ویژگی های این سرویس های چینی می پردازیم.

جدیدترین محصولات چینی زرین

شرکت چینی زرین در قالب ها و فرم های متنوع و طرح های زیادی ظروف چینی را تولید می کند، در ادامه سعی می کنیم بر اساس قالب، جدیدترین ها را معرفی کنیم تا شما بتوانید زیباترین مدل های چینی زرین را مطابق با سلیقه و دکوراسیون محیط خود انتخاب کنید.

جدیدترین سرویس های چینی سری ایتالیا اف چینی زرین

قالب ایتالیا اف به عنوان پرفروش ترین و همچنین کاربردی ترین قالب چینی زرین همواره طرح های زیبا و متنوعی دارد. این قالب چینی فرمی گرد و بیضی شکل دارد و تاکنون طرح های بسیاری بر روی این قالب پیاده شده است.

سرویس چینی زرین ایتالیا اف طرح کلارا

طرح کلارا از طرح های زیبایی است که به صورت سرویس های 12 نفره کامل 74 پارچه، سرویس 6 نفره غذاخوری 28 پارچه و سرویس چای خوری تولید می شود. سرویس طرح کلارا بسیار ساده و شیک است و دارای رنگهای  ملایمی می باشد، این ظروف با نقاط نقره ای و رنگ طوسی که به شکل سایه گون بر حاشیه ظروف کشیده شده است، تزیین شده است. نقاط نقره ای به کار رفته در طرح کلارا با استفاده از  پلاتین ایجاد شده است و مقاومت بالایی نیز در برابر شستشو دارد.

سرویس چینی زرین طرح کلارا

سروبس چینی طرح گلدن رز

اگر سرویس های چینی طلایی را برای پذیرایی از میهمانان خود در مجالس می پسندید، چینی طرج گلدن رز گزینه مناسبی است. سرویس های این طرح به شکل سرویس 12 نفره 74 پارچه، 6 نفره 28 پارچه و سرویس چای خوری 12 پارچه و 17 پارچه تولید می شود. شما می توانید برای مشاهده تصاویر و ویژگی های انواع سرویس چینی گلدن رز  کلیک کنید.

سرویس چینی زرین ایتالیا اف گلدن رز

سرویس چینی زرین ایتالیا اف طرح برایدال

واژه برایدال در زبان انگلیسی به معنای  عروس است و انتخاب این نام برای این طرح بسیار مناسب به نظر می رسد، زیرا در نگاه اول این تصوبر را در ذهن ایجاد می کند. سرویس چینی برایدال سالهای گذشته نیز تولید می شده است که به رنگ سفید بود و با توجه به در خواست های مکرر با کمی تغییر رنگ با عنوان برایدال طلایی تولید می شود. سرویس چینی برایدال طلایی به صورت سرویس 74 پارچه 12 نفره، سرویس 28 پارچه 6 نفره و سرویس 12 پارچه چای خوری تولید می شود برای مشاهده و سفارش این سرویس ها روی تصویر زیر کلیک کنید.

سرویس چینی زرین ایتالیا اف برایدال طلایی

جدیدترین سرویس های چینی سری کواترو چینی زرین

قالب کواترو چینی زرین به دلیل فرم مینیمال و زیبایی که دارد بل استقبال خوبی در هنگام تولید روبرو شد. طرح های متنوع این قالب نشان از پرفروش بودن سرویس های آن دارد. قالب کوارو یک قالب مربع با گوشه های گرد است. در ادامه ابن مقاله زیباترین و جدیدترین طرح های قالب کواترو را به شما معرفی حواهیم کرد.

سرویس چینی زرین کواترو ریوا طلایی

سرویس چینی کواترو طرح ریوا طلایی را می توان پرفروش ترین و شاید زیباترین محصول تولید شده چینی زرین دانست، طرح ریوا طلایی بر روی تمامی قالب های چینی زرین دکور شده است و شاهکار به پا کرده است. ریوا طلایی کواترو جدیدترین طرح این سری نیست ولی همیشه از جذاب ترین محصولات زرین به شمار می رود. ریوا طلایی به شکل سرویس 98 پارچه 12 نفره ، سرویس 6 نفره غذا خوری 27 پارچه  و12 پارچه چای خوری در سیات لفتیکا قابل خرید می باش. جهت مشاهده محصولات و ثبت سفارش روی تصوبر محصول کلیک کنید.

 

سرویس چینی زرین کواترو ادلین توسی

سرویس چینی ادلین توسی از سری کواترو چینی زرین از طرحهای زیبا و جدید چینی زرین است که در سال 1401 به بازار ایران آمده است. این مدل چینی دارای طرحی متفاوت با رنگی خاص است که کمتر شاهد آن بوده ایم. سرویس چینی ادلین توسی را می توانی به شکل سرویس 12 نفره 73 پارچه، سرویس 6 نفره غذاخوری 27 پارچه و 12 پارچه چای حوری تولید می شود. برای مشاهده قیمت و موجودی و همچنین تصاویر سرویس ادلین توسی در سایت لفتیکا بر روی تصوبر کلیک کنید.

 

 سرویس چینی کواترو طرح رسپینا

سرویس چینی طرح رسپینا از جدیدترین طرج های سری کواترو چینی زرین است، این طرح بسیار متفاوت و شاد به نظر می آبد. طرح  های شادی مانند رسپینا باعث بالا رفتن نشاط و شادابی بین اعضای خانواده می شود و اشتهای بیشتر به مصرف کننده می دهد. سرویس چینی 12 نفره رسپینا شامل 98 پارچه و سرویس 6 نفره آن 27 پارچه می باشد. نکته مهم و قابل توجه اینکه طرح رسپینا بر روی دیگر قالب پرطرفدار چینی زرین وینچی الیسه نیز تولید شده است. 

جدیدترین سرویس های چینی سری شهرزاد چینی زرین

سری شهرزاد چینی زرین را می توان مجلسی ترین و شکیل ترین قالب چینی زرین دانست که دارای قوس ها و ظرایف زیادی در فرم و قالب است و گرانترین و طرح ها معمولا بر روی این قالب دکور می شود. به طور کلی قالب شهرزاد را می توان قالب فاخر چینی زرین دانست که زیباترین طرح ها بر روی آن دکور شده است به شکلی که انتخاب را برای مشتری بسیار سخت می کند.

سرویس چینی زرین شهرزاد ورونا طوسی

ورونا طوسی یکی از جدیدترین و در عین حال پرفروش ترین محصولات چینی زرین در سال جاری بوده است، این سرویس زیبا که از هارمونی رنگی مثال زدنی برخوردار است و ترکسیب رنگ طوسی و نقره ای بر حاشیه این ظروف چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. سرویس شهرزاد ورونا طوسی به شکل سرویس 12 نفره کامل 108 پارچه و سرویس 6 نفره غذا خوری 35 پارچه در فروشگاه لفیکا قابل خرید می باشد. برای مشاهده محصولات روی تصویر سرویس کلیک کنید. 

سرویس چینی شهرزاد ورونا طوسی

 سرویس چینی زرین شهرزاد طرح مرکاتو

سرویس چینی طرح مرکاتو از جدیدترین سرویس های سری شهرزاد جینی زرین به شمار می رود، این مدل سرویس چینی با ترکیب رنگ طلایی و نخودی دکور شده است، همچنین لازم به ذکر است قسمت های طلایی این سرویس از جنس طلای ناب است که باعث درخشندگی و زیبایی آن شده است. اگر به دنبال یک سرویس چینی شکیل و زیبا برای پذیرایی از میهمانان خود هستید مرکاتو گزینه بسیار مناسبی است. مرکاتو با ترکیب سرویس 108 پارچه 12 نفره کامل و سرویس 6 نفره 35 پارچه غذا خوری در فروشگاه لفتیکا قابل خرید می باشد، برای ثبت سفارش و مشاهده قیمت بر روی عکس محصول در زیر کلیک کنید.

سرویس چینی زرین شهرزاد مرکاتو

سرویس چینی زرین شهرزاد سپینود

سرویس چینی طرح سپینود یکی از طرح های زیبا و فاخر سری شهرزاد است که با طلای ناب دکور شده است، سپینود در مجاورت نور دارای انعکاس و جلوه ویژه ای است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. لازم به ذکر است که سپینود در دو رنگ طلایی و ارغوانی تولید می شود که رنگ ارغوانی آب با نام سپینود ارغوانی شناخته می شود. این سرویس ها به شکل سرویس های 12 نفره کامل 108 پارچه و 35 پارچه عذاخوری 6 نفره در سایت لفتیکا قابل خرید می باشد. برای مشاهده تصاوبر و قیمت های این محصولات روی عکس آن کلیک کنید.

 سرویس چینی زرین شهرزاد سپینود

سرویس چینی زرین ظهرزاد سپینود ارغوانی

 

  سرویس چینی زرین شهرزاد طرح رویال پلاتینی

سرویس چینی زرین طرح رویال پلاتینی از سرویس های پرطرفدار سال های اخیر به شمار می رود، این سرویس که با پلاتین (فلز گرانبها) تزیین می شود از جلوه ویژه ای برخوردار است. حجم زیاد پلاتین به کار رفته در تزیین این سرویس باعث قیمت بالای این سرویس شده است. رویال پلاتینی به شکل سرویس چینی 12 نفره 108 پارچه و سرویس چینی 6 نفره 35 پارچه تولید می شود. 

سرویس-چینی-زرین-شهرزاد-رویال-پلاتینی

   سرویس چینی زرین شهرزاد طرح سمرقند

سمرقند یکی از طرح خای بسیار زیبا و خوش قیمت سری شهرزاد چینی زرین است که در سالهای اخیر همواره تولید شده است و از طرفداران زیادی برخوردار است. همانطور که در تصویر این محصول هم می توان مشاهده کرد با رنگ سرمه ای و به شکل تک رنگ رنگ آمیزی شده است. لازم به ذکر است طرح سمرقند از تزیینات بناهای اسلامی الهام گرفته شده است و نام آن به همین علت برگزیده شده است. سمرقند به شکل سرویس 12 نفره کامل 108 پارچه، 35 پارچه عذا خوری 35 پارچه ونعلبکی ریزاستکان در فروشگاه لفتیکا قابل خرید می باشد. برای ثبت سفارش و مشاهده قیمت و تصاویر بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید.

سرویس چینی زرین شهرزاد سمرقند

  

جدیدترین سرویس های چینی سری وینچی الیسه چینی زرین

وینچی الیسه جدیدترین قالب ظروف خانگی چینی زرین به شمار می رود، این قالب شباهت زیادی به قالب وینچی دارد که در سالهای پیش نیز تولید می شده است. فرم ظروف چینی قالب وینچی الیسه حالت چهارگوش محدب و مقعر است. زیبایی در فرم و طرح های زیبای ابن قالب باعص شده است طرفداران زیادی داشته باشد. در ادامه ابن مطلب سعی می کنیم جدیدترین و پرفروش ترین سرویس های چینی زرین از قالب وینچی الیسه را خدمت شما معرفی کنیم و به بیان ویژگی های آن ها بپردازیم.

  سرویس چینی زرین وینچی الیسه طرح اونیکس

سرویس چینی طرح اونیکس دارای رنگ آمیزی زیبا و منحصر به فردی است، این طرح شامل رگه های طلا بر روی زمینه سرمه ای و سفید می باشد. سرویس چینی طرح اونیکس دارای هارمونی در رنگ و فرم است، به صورتی که طرح روی ظروف متناسب با فرم چینی طراحی شده است. شما می توانید سرویس چینی وینچی الیسه طرح اونیکس را به شکل سرویس 12 نفره کامل 97 پارچه و 6 نفره غذا خوری 30 پارچه از سایت لفتیکا سفارش دهید، برای مشاهده قیما و موجودی روی تصویر محصول کلیک کنید.

  سرویس چینی زرین وینچی الیسه طرح اونیکس

 

  سرویس چینی زرین وینچی الیسه طرح ریوا طلایی

 ریوا طلایی را می توان پرطرفدارترین طرح سال های اخیر چینی زرین دانست، این طرح در ابتدا بر روی فالب ایتالیا اف دکور شد و پس از موفقیت چشمگیری که داشت بر روی قالب کواترو نیز اجرا شده که بر روی این قالب چینی نیز بسیار موفقیت آمیز بود، به همین علت در سال جاری شاهد تزیین ظروف قالب وبنچی الیسه با طرح ریوا نیز بوده ایم و به عنوان یکی از مجصولات جدید چینی زرین به بازار آمده است. سرویس ریوا طلایی به صورت سرویس 12 نفره کامل 97 پارچه و سرویس 6 نفره غذاخوری 30 پارچه  از سایت فروشگاهی لفتیکا خرید کنید، برای مشاهده این محصولات روی تصویر محصول در زیر کلیک کنید.

سرویس چینی زرین وینچی ریوا طلایی

 

  سرویس چینی زرین وینچی الیسه طرح زیبرا

سرویس چینی طرح زیبرا از طرح های جدید و زیبای سری وینچی الیسه به شمار می آید، این طرح تاکنون تنها برای قالب وینچی الیسه طراحی شده است و استقبال قابل توجهی از آن شده است. زیبرا "ZIBRA" واژه ای لاتین به معنای گورخر است، انتخاب این نام برای این طرح به دلیل خطوط مشکی موازی است که بر روی زمینه سفید چینی نقش بسته است و احساس طرح پوست این حیوان را به بیننده می دهد. شما می توانید این طرح زیبا از سری وینچی الیسه را در قالب سرویس های 12 و نفره از لفتیکا سفارش دهید. برای این منظور بر روی تصوبر زیر کلیک کنید.

سرویس چینی زرین وینچی الیسه زیبرا

 

  سرویس چینی زرین وینچی الیسه طرح رزفلاور پلاتینی

رزفلاور یکی از طرح های بسیار پرطرفدار چینی زرین است که در سال های اخیر ابتدا بر روی قالب ایتالیا اف و در ادامه بر روی قالب کواترو دکور می شده است و اخیراً این طرح با اندکی تغییر با نام رزفلاور پلاتینی بر روی قالب وبنچی الیسه اجرا شده است. سرویس چینی رزفلاور پلاتینی مانند دیگر سرویس های سری وینچی الیسه به صورت سرویس 12 نفره کامل 97 پارچه و 6 نفره غذاخوری 30 پارجه تولید می شود. برای ثبت سفارش و مشاهده قیمت و موجودی بر روی تصویر این محصول در زیر کلیک کنید. 

 

سرویس چینی زرین رادیانس طرح توسکانی  

اگر به طرح های اصیل و در عین حال مدرن علاقه‌مند هستید، سرویس چینی زرین رادیانس طرح توسکانی مناسب شماست. این طرح با الهام از ترمه و بافت های اصیل و قدیمی خلق شده که با استفاده از رنگ های گرم، نقش و نگاری لوکس را به خود گرفته است. 

شما می توانید برای دیدن سایر اطلاعات این سرویس چینی و همچنین خرید آن، کلیک کنید.

چینی زرین طرح توسکانی

سرویس چینی زرین طرح آران

طرح آران یکی از جدیدترین و اصیل ترین طرح های برند چینی است. طرح آران همان طرح گل سرخی چینی های قدیمیست که اکنون به صورت جدیدتر روانه بازار شده است. این طرح از قدیم الایام مورد پسند بسیاری از افراد بوده و همچنان خواهد بود. برای دیدن اطلاعات و خرید سرویس چینی زرین طرح آران کلیک کنید.  

سرویس چینی زرین آران

مشاوره و پشتیبانی