0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

قابلمه های چدن

عادت‌های غذایی نامناسب و سبک زندگی امروزه سبب است شده تا مردم  از عواملی همچون کمبود آهن و چاقی رنج ببرند. استفاده از روغن کمتر برای پخت غذا دغدغه اصلی همه افرادی ست که به دنبال رژیم های غذایی سالم و کم چرب هستند قابلمه های چدن با پخش مناسب حرارت و متریال خاص خود این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که غذای خود را با حداقل روغن به آسانی طبخ کنید

پخت غذاها در ظروف چدنی سبب جذب آهن و سایر مواد مغذی در غذاها می‌شود. همین ویژگی کافی ست تا امروزه ظروف چدنی از طرفداران زیادی برخوردار باشد

اما بسیاری از ظروف چدنی که در بازار ارائه می‌گردد از متریال های غیر استاندار و کیفیت پایینی بر خوردار است که البته تشخیص این چنین ظروف با داشتن اطلاعات کافی درباره چدن کار چندان دشواری نیست. لفتیکا قابلمه هایی در سایز‌های مختلف

ویژگی‌های قابلمه های چدن

قابلمه‌های چدنی از عمر و دوام بسیار خوبی بهره‌مند هستند و همین امر توجیه خوبی برای قیمت بالا آنها است. این قابلمه‌ها به خوبی حرارت را پخش می‌کنند و همین امر موجب می‌شود که آشپزی برای شما لذت بخش‌تر و احتمال سوختگی در برخی از قسمت‌ها بسیار کاهش یابد. شست و شوی آنها بسیار راحت است، همچنین در صورت زنگ زدگی می‌توانید با یک سیم ظرفشویی به راحتی قسمت های زنگ زده را از بین ببرید، با محیط های مختلف زیستی بسیار سازگار است و عواملی همچون رطوبت بالای هوا باعث تخریب این ظروف نمی‌شود.

ظروف چدنی جدید امروزه دارای روکش‌هایی از قبیل سرامیک هستند و همین امر باعث افزایش طول عمر قابلمه های چدن امروزی شده است علاوه بر طول عمر بیشتر داشتن روکش سرامیکی باعث مزایا و برتری‌هایی مانند نچسب بودن و غیر مضر بودن در مقابل روکش های مضر تفلونی دارد.

استفاده از قابلمه های چدن

قابلمه های چدن مانند بسیاری از ظروف نسبت به خراشیدن مقاوت کمی دارند پس بهتر است برای افزایش طول عمر قابلمه های چدن در مواقع آشپزی به نکات زیر توجه فرمایید:

  •  استفاده از قاشق های فلزی و یا استیل در هنگام پختن غذا ممنوع بوده و قاشق های چوبی را جایگزین آنها کنید.
  • شستن به موقع قابلمه های چدن را فراموش نکنید، شستشوی ظروف چدنی بسیار راحت است بعد از استفاده از ظروف چدنی حتما آنها را شسته و خشک کنید
  • ظروف چدنی اصلا مناسب نگهداری غذا در یخچال نیستند
  • حرارت دادن قابلمه های چدنی بدون وجود غذا داخل آنها موجب تغییر رنگ قابلمه های چدنی می شود.
  • قبل از استفاده از قابلمه های چدنی آنها را به اندازه کافی گرم کنید برای فهمیدن مناسب بودن حرارت قابلمه های چدنی ابتدا چند قطره آب روی سطح داخلی بریزید هنگامی که قطره های آب تبخیر شدند نشان از دمای مناسب ظرف شماست.

خرید قابلمه‌های چدن از سایت لفتیکا

لفتیکا یک فروشگاه اینترنتی خرید لوازم آشپزخانه است و مشتریان عزیز به سادگی می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را از این سایت مشاهده و پس از آن نسبت به خرید و پرداخت اینترنتی اقدام نمایند. قابلمه‌های چدن در سایت لفتیکا در اندازه‌های مختلف موجود است، برخی از محصولات لفتیکا به شرح زیر می‌باشد:

قابلمه چدنی نالینو مدل فلتی (Fleti) سایز 24

وزن: 4 کیلوگرم

جنس: چدن

رنگ: مشکی

سایز: 24

قابل استفاده روی اجاق و روی زغال

 

قابلمه چدنی نالینو مدل فلتی Fleti سایز 10

وزن: 1 کیلوگرم

جنس: چدن

رنگ: مشکی

سایز: 10

قابل استفاده روی اجاق و روی زغال

قابلمه چدنی نالینو مدل فلتی Fleti سایز 12

وزن: 1.5 کیلوگرم

جنس: چدن

رنگ: مشکی

سایز: 12

قابل استفاده روی اجاق و روی زغال

قابلمه چدنی نالینو مدل فلتی Fleti سایز 14

وزن: 1.7 کیلوگرم

جنس: چدن

رنگ: مشکی

سایز: 14

قابل استفاده روی اجاق و روی زغال

قابلمه چدنی نالینو مدل فلتی Fleti سایز 20

وزن: 2.6 کیلوگرم

جنس: چدن

رنگ: مشکی

سایز: 20

قابل استفاده روی اجاق و روی زغال

برای خرید هر یک از محصولات بالا به سایت لفتیکا مراجعه نمایید.

مشاوره و پشتیبانی