0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه

خرید آسان شاید یکی از دغدغه‌های افراد پر مشغله باشد، چرا که زمان کافی برای گشتن و پیدا کردن محصل مورد نظر خود را ندارند و برای استفاده بهینه از زمان خود بایستی به صورت اینترنتی خرید کنند. پیدا کردن سایتی که بتواند کل محصولات مورد نیاز ما را پوشش دهد، شاید کار دشواری باشد، اما برای خرید محصولات مورد نیاز برای آشپزخانه اصلا نگران نباشید، فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه لفتیکا ، پیشنهاد ما به افرادی است که فرصت گشت و گذار در بازار را نداشته و از طرفی محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت و برند عالی می‌خواهند. در ادامه برخی از بیشمار محصول آشپزخانه که در سایت لفتیکا قابل مشاهده و خرید است به شما معرفی خواهد شد.

مطلب مرتبط به لوازم آشپزخانه لیمون را بخوانید

چرا از لفتیکا خرید کنیم؟

خرید کردن از سایت لفتیکا برای مشتریان مزایای زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  1. خرید آسان و بدون دردسر تنها با چند کلیک
  2. ارسال رایگان محصولات برای خریدهای بالای 600 هزار تومان
  3. امکان پرداخت اینترنتی و حضوری (برای ساکنین تهران) در محل تحویل محصول
  4. امکان بازگشت محصول در صورت وجود هرگونه مشکل تا 7 روز پس از تحویل مرسوله

محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه لفتیکا

محصولات این فروشگاه بسیار متنوع و در طرح‌ها و مدل‌های متنوع موجود است، برخی از محصولات لفتیکا شامل: ظروف چینی خانگی 12 و 6 نفره، ظروف هتلی، ظروف پخت و پز، قاشق و چنگل و کارد، ظروف مناسب برای پذیرایی، ظروف یکبار مصرف و … است. در ذیل به معرفی برخی از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه لفتیکا خواهیم پرداخت.

سرویس چینی خانگی- 12 و 6 نفره

سرویس چینی برای بسیاری از افرادی که زندگی جدیدی را آغاز کرده‌اند و به خصوص برای نوعروسان از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین سبب لفتیکا در طرح و رنگ‌های مختلف سرویس‌های چینی در برند معتبر و با سابقه زرین دارد برخی از این سرویس‌ها به شرح زیر است:

سرویس ایتالیا اف چینی زرین طرح ساکورا صورتی

 

سرویس نئو کلاسیک زرین طرح فرانسیس سرمه ای

 

سرویس شهرزاد چینی زرین طرح ژانتی فیروزه ای

 

سرویس وینچی الیسه چینی زرین طرح زرین

 

ظروف پخت و پز

داشتن قابلمه و تابه‌هایی کهکمترین روغن را جذب کند و به سادگی شسته شود، یکی از عناصر اصلی برای آشپزی کردن در مدت زمان کم است، به همین دلیل لفتیکا در انواع مختلف قابلمه و تابه‌هایی را معرفی می‌کند که کار آشپزی را برای شما ساده تر خواهد کرد.

سرویس قابلمه کاج تفلون 10 پارچه کلاسیک (مشکی) (به همراه گارانتی 12 ماهه)

قابلمه گرانیتی کاندید مدل اوشن سایز 20

قابلمه گرانیتی کاندید مدل اوشن سایز 20

تابه استیک نالینو مدل پادلا padela سایز 26 زیره چوبی

 

سرویس قاشق و چنگال

داشتن یک سرویس قاشق و چنگال که لکه‌های آب روی آن باقی نماند و هنگام به دست گرفتن دست را اذیت نکند از ویژگی‌‌های مهم یک سرویس قاشق و چنگال است، سرویس‌های قاشق و چنگالی که در ادامه برخی از آنها معرفی خواهد شد، استیل بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

سرویس 12 پارچه (6+6 کارد و چنگال میوه) مدل فلورانس pvd (طلایی)

 

سرویس 12 پارچه (6+6 کارد و چنگال میوه) مدل پالرمو

 

سرویس 12 پارچه (6+6 کارد و چنگال میوه) مدل فلورانس(دور طلایی)

 

سرویس ادویه و حبوبات آشپزخانه

نگهداری ادویه و حبوبات در ظروف در بسته که رطوبت را به خود جذب نکند، یکی از اصول مهم نگهداری ادویه و حبوبات در محیط آشپزخانه است. لفتیکا ظروف در بسته ای را برای خرید شما در نظر گرفته است که از محتویات درون ظرف از هرگونه رطوبت و مواد غیر بهداشتی در آشپزخانه به دور باشد. لیمون یکی از برندهای معتبر و مورد اعتماد است که ظروف محکم و مقاومی را روانه بازار کرده است.

ست جانانی چهارگوش حبوبات و ادویه لیمون رنگ صورتی

ظروف پذیرایی

ظروف پذیرایی بایستی سبک باشد و از لجاظ طراحی و مدل جذاب و چشمگیر باشد از طرفی نیز بایستی در مقابل ضربه مقاوم باشد زیرا با کوچک ترین ضربه ای اگر گوشه ظرف از بین برود زیبایی خود را از دست می‌دهد و مناسب پذیرایی از میهمان نخواهد بود، برخی از ظروف پذیرایی موجود در لفتیکا به شرح زیر می‌باشد:

ظرف سه طبقه زرین با پایه طلایی

 

ظرف پذیرایی دو طبقه با پایه برنجی

 

سوفله خوری استیل مستطیل حلقه طلایی سایز بزرگ یونیک UN-3826

 

برای خرید هر یک از محصولات بالا از فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه به سایت لفتیکا مراجعه نمایید.

مشاوره و پشتیبانی