0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

ماهیتابه گرانیتی یونیک

ماهیتابه یکی از ظروف مهم در آشپزخانه تلقی می‌شود . ماهیتابه های بسیاری در بازار وجود دارد که به لحاظ جنس و شکل متنوع هستند و به همین دلیل باعث شده تا انتخاب برای خرید دشوار باشد. بعضی از فروشندگان جنس هایی از قبیل سرامیک و تفلون را پیشنهاد می‌دهند که هر کدوم از این دو جنس مزایا و معایبی را به همراه دارد و پس از مدتی استفاده از این دو جنس مجبور به تعویض ماهیتابه خواهید شد . ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم، توصیه ما به شما ماهیتابه گرانیتی یونیک است. این ماهیتابه از جنس گرانیت بوده که تشکیل شده از دو جنس تفلون و سرامیک است. لایه‌های ماهیتابه از تفلون و دانه های سفید پراکنده که از جنس سرامیک است و سطح داخلی ظرف از جنس آلومینیوم خالص، آلومینیوم آلیاژی یا استیل تشکیل شده است. پوشش ماهیتابه گرانیتی نچسب می‌باشد و اگر به خوبی از آن استفاده شود عمر طولانی خواهد داشت و تا سالیان طولانی قادر به استفاده از آن خواهید بود اما اگر به درستی استفاده نشود باعث خرابی ماهیتابه خواهد شد. پس برای استفاده طولانی مدت از این ماهیتابه‌ها به نکات گفته شده دقت کنید.

ماهیتابه گرانیتی یونیک چه مزایایی دارد ؟

جنس گرانیت یکی از جنس‌های خوب برای ماهیتابه و از مزایای خوبی برخوردار است که خانم‌ها را وسوسه به خرید آنها می‌کند و در هنگام شستن دیگر نیازی به سابیدن ظرف ندارند یکی از این مزایا نچسب بودن مواد غذایی به ماهیتابه است و همین طور ماندگاری و عمر طولانی گرانیت به نسبت سرامیک می‌باشد و از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد مقاومت بیشتر در برابر سایش و رعایت موارد بهداشتی در تهیه این ماهیتابه‌ها به نسبت تفلون می‌باشد. همان طور که در ابتدا گفته شد با رعایت برخی از نکات باعث طولانی تر شدن عمر ماهیتابه گرانیتی یونیک خواهد شد. برخی از این موارد به شرح زیر است:

  • استفاده از قاشق چوبی در حین غذا
  • جلوگیری از داغ شدن ظرف بدون روغن یا آب
  • سردو گرم نکردن ناگهانی ظرف
  • ضربه نزدن به پوشش داخل ظرف
  • پرهیز از نگهداری غذا در داخل یخچال

در ادامه به معرفی برخی از محصولات گرانیتی یونیک و ویژگی‌های انها خواهیم پرداخت.

ماهیتابه گرانیتی یونیک

گرانیت به سختی و مقاومت شناخته می‌شود و به دلیل ضخامت بسیار بالایی که دارد و شباهت ظاهری این ماهیتابه‌ها به سنگ گرانیت به این نام خونده می‌شود و طرافداران بسیاری دارد. یونیک تولید کننده انواع تابه‌های گرانیتی در اندازه و مدل‌های گوناگون است، این محصولات در دو نوع ساده و رژیمی روانه بازار شده است ک برخی از این محصولات به شرح زیر است.

 

تابه دو دسته گرانیتی یونیک سایز 28

ضخامت پوشش 45 میکرو

جنس روکش گرانیت

مقاومت حرارت درجه عالی

 

 

سایز 28

 

تابه رژیمی گرانیتی یونیک

ضخامت پوشش 45 میکرو

جنس روکش گرانیت

مقاومت حرارت درجه عالی

سایز 32

ماهیتابه گرانیتی یونیک

 

 

تابه سایز 24 تک دسته کف گرانیت یونیک مدل UN-7813

قطر دهانه 24 سانتی متر

جنس گرانیت

رنگ مشکی

قابل شست وشو در ماشین ظرف شویی

 

هر یک از محصولات بالا گوشه ای از ماهیتابه های یونیک است برای مشاهده محصولات بیشتر از صفحه ماهیتابه های گرانیتی لفتیکا دیدن فرمایید.

خرید ماهیتابه گرانیتی یونیک از فروشگاه اینترنتی لفتیکا

در صورت علاقه مند بودن به تهیه هر یک از ماهیتابه‌های بالا به دو روش ذیل می‌توانید اقدام نمایید:

  1. در قدم اول می‌توانید برای خرید هر یک از محصولات به فروشگاه‌های معتبر ماهیتابه‌های یونیک مراجعه نمایید و پس از مشاهده محصول آن را خریداری نمایید.
  2. گزینه دوم که راه ساده‌تری نسبت به گزینه اول است، خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی لفتیکا است به این صورت که پس از مشاهده محصول و مطالعه ویژگی‌های آن در صورت علاقه مندی می‌توانید با پرداخت اینترنتی هزینه محصول پس از چند روز آن را درب منزل تحویل بگیرید.
مشاوره و پشتیبانی