0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

سرویس قابلمه گرانیتی نالینو

قابلمه‌ها از دیرباز نقش اساسی را در آشپزخانه‌ها ایفا می کردند. می‌توان گفت وظیفه اصلی پخت غذا‌ها به قابلمه های سنگی، مسی، چدنی، تفلون و امروزه گرانیتی سپرده می شود. به همین دلیل در این متن قرار است سرویس قابلمه گرانیتی نالینو را به شما معرفی کنیم.

کیفیت ساختار ظروف به طور مستقیم با طعم و کیفیت غذا در اتباط است پس مسئله انتخاب ظروف اصلی همچون قابلمه ها و سرویس قابلمه هر آشپزخانه ای نیاز یه تحقیق دارد.

سرویس قابلمه های گرانیت امروزه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند اما ما در این مقاله قصد داریم جنس، کیفیت و مزایا   این نوع ظروف را مود بررسی قرار دهیم.

قابلمه های گرانیتی

همانطور که می دانید گرانیت نوعی سنگ سخت محسوب می شود، داخل قابلمه‌های گرانیتی هم از لایه‌ای سرامیک مانند از جنس گرانیت پوشیده شده و علت نامگذاری آنها همین سنگ گرانیت بوده است.

در دهه های اخیر که با ورود ظروف نچسب دنیای آشپزی برای انسان‌ها تغییر یافته و بسیار دلپذیرتر شد و ظروف تفلون جز اولین دسته‌های ظروف نچسب محسوب می‌شدند.اما عمر کم، خراشیده شدن و اثبات سرطان زا بودن انواع تفلون باعث شد تا نیاز به ورود اجناس جدید در بازار لوازم آشپزخانه بیش از پیش حس شود .

قابلمه‌های گرانیتی در همین اوضاع پا به عرصه گذاشتند و با کیفیت بالاتر خود را به خوبی در بازار لوازم پخت و پز جا داده اند.

مزایای ظروف گرانیتی

سختی بیشتر اولین گزینه‌ای بود که توجه مشتریان را به خود جلب کرد. قابلمه‌های گرانیتی با حدود 10 برابر سختی بیشتر در برابر ظروف تفلون به سرعت در میان مردم محبوبیت یافت.

سختی و مقاومت این ظروف تا جایی ست که شما می توانید بدون داشتن استرس از قاشق های فلزی برای تفت دادن و جابه جایی مواد غذایی در این ظروف استفاده کنید. همین امر باعث شد تا عمر و دوام سرویس قابلمه های گرانیتی تا حدود بسیار زیادی از ظروف نچسب دیگر بیشتر باشد .

پخش حرارت و نگهداشتن آن از مواردی است که با آن می توان کیفیت ساخت ظروف را در هنگام آشپزی متوجه شد .سرویس های قابلمه گانیتی با پخش یکدست حرارت و نگهداشتن حرارت میتواند احساس اطمینان خاظر خوبی را در برابر سوختن غذا و یا طبخ نشدن قسمتی از غذا به شما بدهد.

شست و شوی آسان از دیگر نکاتی است که باعث رضایت بالا از این ظروف میشد .برای شست و شوی سرویس قابلمه های گرانیتی،لازم به صرف زیاد آب ،مواد شوینده و انرژی نیست زیرا این ظروف به راحتی با کشیده شدن دستمال و آبکشی کاملا تمیز می شوند.

استفاده از حداقل میزان روغن یا اصلا استفاده نکردن از روغن برای برخی دغدغه اصلی است باید بگوییم سرویس قابلمه گرانیتی نالینو با کمترین مقدار روغن و یا کاملا بدون روغن هم به خوبی برای شما کار میکند .

حفظ طعم و کیفیت غذاها به خاط پخش درست حرارت و کاملا نچسب بودن این ظروف احساس خوشایندی را برای شما فراهم خواهد نمود.

سرویس قابلمه 10 پارچه گرانیتی مدل آلونسو

این سرویس شامل 4 قابلمه به سایزهای 20-24-28-32 سانتیمتری و یک عدد تابه سایز 28 سانتیمتری (قطر دهانه تابه) گرانیتی می باشد همچنین این ظروف شامل 10 سال خدمات پس از فروش و 2 سال گارنتی می‌باشد.

سرویس قابلمه 13 پارچه گرانیتی مدل آلونسو

شامل 4 قابلمه : سایز 20(3نفره)سایز 24(6نفره)سایز28(9نفره)سایز32(12نفره) یک عدد تابه رژیمی سایز 32/ یک عدد تابه تکدسته سایز 24/ یک عدد تابه دو دسته سایز 28/ 10 سال خدمات پس از فروش و دو سال گارانتی

سرویس قابلمه گرانیتی 5 پارچه نالینو مدل آلونسو پلاس

این سرویس دارای دو قابلمه سایز 20 (4 نفره) و سایز 24 (6 نفره) و یک عدد تابه تکدسته سایز 24 است.

سرویس قابلمه کودک 5 پارچه گرانیتی

جنس بدنه این ظروف از آلمینیوم بدون سرب تشکیل شده و روکش داخلی آن گرانیتی می باشد.

سرویس 14 پارچه نالینو

شامل 4 قابلمه : سایز20(3نفره) سایز 24 (6نفره) سایز 28 (9نفره) سایز 32 (12نفره)، یک عدد تابه رژیمی سایز 32/ یک عدد تابه تکدسته سایز 28

چگونه سرویس قابلمه گرانیتی نالینو را خریداری کنیم؟

برای خرید این سرویس ها کافی است به فروشگاه اینترنتی لفتیکا مراجعه نمایید و پس از مشاهده محصول مورد نظر اقدام به پرداخت هزینه اینترنتی محصولات نموده و پس از چند روز محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره و پشتیبانی