0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

چینی یا آرکوپال

چینی یا آرکوپال

بیشتر بانوان علاقه زیادی دارند تا وسایلی را انتخاب نمایند که زیبایی خاصی به آشپزخانه منزلشان می‌دهد. برای زیبایی بخشیدن به هر آشپزخانه‌ای علاوه بر چشم نوازی ظروف بایستی به کیفیت آن هم توجه نمود. اما زمانی که قصد خرید سرویسی متناسب با سلیقه و دکوراسیون خود را دارید ممکن است با این سوال رو به رو شوید که کدام جنس‌ چینی یا آرکوپال را انتخاب نمایید که مقرون به صرفه و با دوام و با کیفیت باشد. بیشتر خانم‌ها در چنین مواقعی دچار سرگردانی خواهند شد، چرا که این دو جنس از جنس‌های بسیار محبوب ایرانی‌ها می‌باشد .

بسیاری از افراد شناخت کمی از جنس آرکوپال دارند. ظروف آرکوپال از دو بخش آرک و اوپال تشکیل شده است. ظروف آرکوپال را در اصل با نام اوپال می‌شناسند. اوپال از جنس چینی و شیشه تشکیل شده است ظروف آرکوپال از چینی سبک تر و از شیشه مقاوم تر می‌باشد . برای این که بیشتر بر دو جنس یعنی چینی و آوپال شناخت پیدا نمایید و از بین چینی یا اوپال بهترین گزینه را انتخاب نمایید تا پایان همراه ما باشید.

 

مقاله پرفروش ترین محصولات چینی زرین

 

تفاوت ظروف چینی یا اوپال

همان طور که در ابتدا گفتیم، ظروف چینی و آرکوپال هر دو جزو پر طرفدار ترین ظروف‌هایی هستند که هر کدام متقاضیان خاص خود را دارند . برخی از افراد در هنگام خرید به سمت ظروف چینی و برخی هم به سوی ظروف اوپال می‌روند . اما آنچه مدنظر است میزان محبوبیت و تفاوت این دو ظرف با یکدیگر است که در ادامه به آن پرداخته ایم:

  • مقاوت بیشتر ظروف آرکوپال

ظروف اوپال مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارد که در مورد ظروف چینی نیز این موضوع صدق می‌کند. یا به عبارتی می‌توان گفت آسیب دیدگی ظروف آرکوپال کم تر از ظروف چینی است .

  • متنوع بودن در طرح و زیبایی ظروف

در این مورد می‌توان گفت به دلیل ازدیاد تولید کنندگان تنوع طرح و نقش بسیار زیاد است، اما آن چیزی که دارای اهمیت است براق بودن و زیبایی ظروف می‌باشد که خوشبختانه هر دو جنس از این قابلیت برخوردارند .

  • وزن کم تر ظروف اوپال

وزن ظروف، از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه شود . ظروف آرکوپال نسبت به ظروف چینی از وزن کم تری برخوردار است و حمل آن راحت تر است . البته ممکن است در این حین برخی از شرکت‌ها اقدام به تولید ظروف چینی بی کیفیت و با وزن کم تر، حتی کم تر از وزن ظروف آرکوپال نمایند .

  • قابلیت استفاده در مایکرویو

ظروف آرکوپال مانند ظروف چینی از مقاومت بالایی برخوردار است هر دو ظروف چینی و آرکوپال امکان استفاده در مایکروویو را دارد . البته باید گفت که در مورد همه ظروف چینی این مورد صدق نمی‌کند چرا که برخی از ظروف چینی از مقاومت گرمایی پایینی برخوردار است . پس حتماً در هنگام خرید از فروشنده سوال نمایید یا با مطالعه توضیحاتی که بر روی کارتن درج شده است اطلاعات لازم درباره ظروف را کسب نمایید.

  • مجلسی بودن ظروف چینی

در میهمانی مناسب ترین ظروفی که می‌توان استفاده کرد ظروف آرکوپال است، اما از دیر باز به دلیل لوکس بودن ظروف چینی، در میهمانی‌ها و مجالس از این نوع ظروف بیشتر استفاده می‌شود. البته این مورد تا حد زیادی به سلیقه مشتری و هدف او از خرید بستگی دارد.

خرید چینی یا آرکوپال

با توجه به موارد ذکر شده در بالا و درنظر گرفتن شرایط و هدف خود از خرید می‌توانید یکی از دو ظروف نام برده را خریداری کنید، اما توجه داشته باشید در فروشگاه اینترنتی لفتیکا بدون اتلاف وقت و هزینه اضافه می‌توانید ظروف چینی یا آرکوپال خود را در طرح‌ها و نقش‌های متنوع مشاهده و پس از بررسی ویژگی‌های ظروف آن را خریداری نمایید.

 

مشاوره و پشتیبانی