0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

راهنمای خرید ظروف آرکوپال

راهنمای خرید ظروف آرکوپال

امروزه هرچه جلوتر میرویم طراحان و تولید کنندگان ظرف و ظروف برای مصرف کننده ها و مشتریان خود از اجناس جدید تر و طرح های جدید تری نسبت به دهه های پیش استفاده میکنند، از دیر باز در خانواده های ما خرید ظرف و ظروف کاری آسان و بدون دغدغه بوده که با پیشرفت فناوری بشر و تولیدات و رقابت تولید کنندگان و مخصوصا طراحان ظروف مردم را به سمت خرید ظروف مختلف همانند چینی، بلور، پیرکس و از جمله آرکوپال برده که این مورد به ظاهر کاری راحت ولی در واقع بسیار مهم و دقیق و بسیار حساس برای خانواده های ایرانی می باشد چرا که شما با گشتن در بین مغازه‌های چینی فروشی و مراکز خرید ناخودآگاه با شنیدن حرف فروشنده های مختلف دو دل خواهید شد. شما می توانید برای خرید بهتر و شناخت بیشتر و رسیدن به بهترین انتخاب ما را در ادامه بحث راهنمای خرید ظروف آرکوپال همراهی کنید.

مقاله :چینی یا آرکوپال

آرکوپال یا چینی ؟

وقتی بخواهیم برای آشپزخانه خود ظروفی را انتخاب کنیم معمولا از نزدیکان و آشنایان نام ظروف آرکوپال را بسیار شنیده ایم و با شنیدن چنین مواردی به این سوال میرسیم که واقعا ظروف آرکوپال بهتر است یا ظروف چینی و این دو اصلا چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ که در ادامه همین مقاله تمامی نکات مهمی که شما را راهنمایی میکند تا خرید این ظروف را با دانایی و آگاهی کامل تری انجام دهید جمع آوری کرده ایم.

 

 


                                 چینی یا آرکوپال          

 

جنس ظروف آرکوپال

ظروف آرکوپال را نوعی از ظروف چینی می نامند که به مراتب مستحکم تر و بسیار شفاف تر از چینی های معمولی می باشند و نکته مهم آن ها وزن بسیار پایین این ظروف نسبت به دیگر اقلام داخل بازار می باشد که این نیز خود به عنوان یکی از برتری های این محصولات نسبت به چینی‌های ساده و قدیمی است که علاوه بر دارا بودن وزن بسیار پایین ظروف بسیار نشکن تر و زیبا تر از ظروف شیشه ای می باشند.

روش ساخت ظروف آرکوپال

اگر توجه ویژه ای به روش ساخت این نوع ظروف داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که ظروف آرکوپال را در کارخانه جات و  در ابتدای خط تولید با استفاده از همان نوع مواد ظروف شیشه ای و با ترکیب برخی مواد دیگر معدنی انجام می‌شود، کار تولید دقیقا همانند ظروف شیشه ای آغاز میشود و پایان کار تولید و قالب گیری  این محصول را با استفاده از ماشین آلات ویژه ای که از روش های مخصوصی استفاده میکند تا باعث شود این محصول در برابر حرارت مقاومت بالایی به خود نشان دهد انجام خواهد شد، که دقیقا این مقاومت در برابر حرارت را میتوانیم با مثال زدن ظروف پیرکس که بسیار نام آشنا هستند برای شما عزیزان روشن‌ترکنیم. و رنگ سفید این محصولات که شباهت آن را با محصولات چینی بیشتر میکند به دلیل استفاده از ماده ای به نام فلوراید است که موجب ایجاد رنگ سفید و شفافیت این محصولات می شود.

طراحی محصولات آرکوپال

همواره طراحان بی شمار ظروف آرکوپال تنوع در رنگ و طرح در این محصولات را در دستور کار خود قرار داده اند که همین امر موجب می شود ما بتوانیم از این محصولات در مجالس مدرن و یا کلاسیک خود با توجه به نوع سلیقه خود و میهمانان، ظروفی بسیار شیک  و زیبا با طراحی بسیار خاص و متنوع داشته باشیم.

ابعاد ظروف ارکوپال:

ظروف آرکوپال را می توانید در تمامی ابعاد استاندارد مورد نیاز خود خریداری کنید ، فقط باید به این نکته هم از قبل خرید این ظروف توجه کنید که اندازه این ظروف بیش از حد زیاد نباشند و متناسب با فضای قفسه های داخل آشپزخانه باشند که هنگام جمع کردن و شست و شو، تمیز کاری و چیدمان آنها دچار مشکل نشوید و همچنین خوش دست بودن ظروف آرکوپال یکی دیگر از نکته هایی است که شما باید هنگام خرید به آن توجه کنید.

 

نکاتی در هنگام استفاده از ظروف آرکوپال

شما عزیزان باید حتما هنگام استفاده از این ظروف چندین نکته بسیار مهم را رعایت کنید که یکی از آنها لب پریدگی هایی می باشد که در هنگام شستن و بردن و آوردن ایجاد می شود زیرا این لب پریدگی ها موجب جمع شدن باکتری ها شده و موجب بسیاری از بیماری ها گردد و یا اینکه در هنگام شستشو دست شما دچار بریدگی هایی شود.

و در آخر

و در آخر شما با خواندن مقاله راهنمای خرید ظروف آرکوپال می توانید به این جمع بندی برسید که ظروف آرکوپال می‌توانند جایگزین بسیار مناسبی برای ظروف چینی سنگین باشند و با تنوع در طرح های آنها می توانند در آشپزخانه های شما خود را جا بدهند و در هنگام خرید به سبک بودن این ظروف و شفافیت بالا که نشان از مرغوبیت آرکوپال با کیفیت و نداشتن خش و موج روی آنها بسیار دقت کنید تا خریدی هوشمندانه و مطمئن داشته باشید.

امیدواریم با خواندن مطالبی که در بالا برای راهنمایی خرید ظروف آرکوپال آورده ایم تا حدودی ذهن شما عزیزان را روشن‌ کرده باشیم .

مشاوره و پشتیبانی