0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

راهنمای انتخاب چینی هتلی

راهنمای انتخاب چینی هتلی

 

چینی از دیرباز جزو ظروف‌های پرطرفدار در بین مردم بوده و هست . چینی تنها جنسی می‌باشد که چه در منازل و چه در مکان‌های مختلف چون رستوران‌ها و هتل‌ها و … از آن استفاده می‌شود. استفاده از ظروف چینی نوعی احترام به میهمان و آداب میهمان نوازی برای میهمانان می‌باشد و همین امر باعث جلب توجه مشتریان به رستوران و یا هتل شده است. مدیران می‌توانند با کمک و راهنمای انتخاب چینی هتلی و رستورانی درست به کسب و کار خود رونق دهند . درست است عوامل دیگری هم در افزایش درآمد نقش دارد اما انتخاب ظروفی مناسب و زیبا در امر هتلداری و رستوران داری بی تأثیر هم نیست و نباید از این موضوع چشم پوشی نمود . به همین جهت ما مطلبی را تهیه کرده‌ایم تا با مطالعه راهنمای انتخاب چینی هتلی و رستورانی بتوانید بهترین ظروف چینی را تهیه و در اختیار میهمانان خود قرار دهید .

 

راهنمای انتخاب چینی هتلی

 

در هر کشوری برای میزبانی از میهمانان خود در مکان‌هایی چون رستوران‌ها و هتل‌ها و همچنین در جهت جلب رضایت آن‌ها از بهترین ظروف چینی برای پذیرایی استفاده می‌کنند؛ اما بسیاری از مدیران رستوران‌ها و هتل‌ها از انتخاب ظروف چینی مناسب درمانده‌اند و نمی‌دانند که ظروف چینی را با چه مشخصات و ویژگی‌هایی باید خریداری نمایند تا دچار مشکل نشوند . در ابتدا باید بگوییم که یک چینی مرغوب باید ویژگی‌هایی چون سبک بودن، شفافیت، شوک حرارتی، مقاومت در برابر ضربه، جذب کمتر آب و … را داشته باشد، اما برای انتخاب یک ظروف چینی مناسب برای رستوران و هتل موارد دیگری هم مهم است که شما را به مطالعه ادامه مطلب در این خصوص دعوت می‌کنیم.

 

1-طراحی زیبا ظروف چینی رستورانی و هتلی

 

اولین موردی که می‌توان به آن اشاره نمود این است که ظروف مناسب برای رستوران و هتل بایستی زیبا باشد تا مورد توجه میهمانان قرار گیرد؛ اما این مورد تنها کافی نمی‌باشد و باید به مورد دیگر هم دقت نمایید .

2-مقاوم بودن ظروف چینی رستورانی

 

موردی که بسیار مهم است و باید بسیار به آن دقت شود مقاومت و استحکام ظروف چینی است. دلیل آن هم این است که افراد به طور مکرر از چینی رستورانی و چینی هتلی استفاده می‌کنند و ممکن است ظروف در اثر استفاده زیاد بشکند و یا لب پر شود پس این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در هنگام خرید دقت لازم را به خرج داد . مدیرانی که قصد تهیه یک سرویس چینی رستورانی و هتلی خوب را دارند، باید توجه داشته باشند که آیا ظروف چینی بهداشتی هستند یا خیر که در صورت استفاده به بدن فرد ضرری وارد نکند .

 

3-شفافیت چینی رستورانی و هتلی

 

مورد دیگری که باید به آن دقت کرد این است که ظروف چینی هتلی و رستورانی تماماً سفید و بدون هیچ طرح و نقشی می‌باشد و برخی از رستوران ‌دار‌ها و هتلدار‌ها آرم یا لوگو خود را بر روی ظروف طراحی می‌کنند . ظروف چینی هتلی و رستورانی باید از شفافیت بالایی برخوردار باشد و همچنین صاف و یک نواخت باشد.

 

4-قابلیت حمل و نقل آسان چینی

 

از آن جایی که وزن این نوع ظرف چینی سنگین می‌باشد پس حمل آن نمی‌تواند برای خدمه آسان باشد؛ مورد دیگری که باید توجه شود، طریقه حمل ظروف چینی می‌باشد‌ . چرا که افراد روزانه باید تعداد بسیاری از ظروف چینی را حمل کنند و در صورت سنگینی و سختی حمل آن موجب ناراحتی افراد خواهد شد و همین امر منجر به لب پر شدن چینی نیز خواهد شد و در چنین صورتی باید چینی تعویض و چینی دیگری را جایگزین آن نمود . پس نباید این موضوع را نادیده گرفت . هم چنین برای حمل آسان آن باید از تجهیزاتی نیز استفاده کرد تا سرویس دهی را آسان تر کند  .

 

5-قابلیت استفاده چینی رستورانی در ماشین ظرف شویی و مایکروویو

 

مورد بعدی که می‌خواهیم درمورد آن بحث کنیم این است که چینی باید قابلیت شست و شو در ماشین ظرف شویی را داشته باشد؛ همین طور باید در مایکرویو و فر هم مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از ماشین ظرف شویی منجر به طولانی شدن عمر و دوام چینی خواهد شد و حتی مانع از لب پر شدن آن می‌شود.

مقاله پیشنهادی : پرفروش ترین مدل چینی زرین

 

لعابی بودن چینی رستورانی و هتلی

 

چینی باید دارای لعاب خوبی باشد تا در برابر لب پر شدن و شکستگی بسیار مقاوم باشد. همچنین بتواند در برابر استفاده از مواد شوینده قوی که روزانه از آن استفاده می‌شود علاوه بر این که چربی موجود را بر روی ظرف پاک می‌کند و زیبایی به آن می‌بخشد، مقاومت خود را از دست ندهد . هم چنین لوگوی ظرف در اثر شست و شو مکرر از بین نرود.  نباید این موضوع مهم را هم فراموش کرد که چینی رستورانی باید از علامت استاندارد برخوردار باشد .

 

سایز چینی هتلی و رستورانی

 

چینی رستورانی و هتلی دارای سایز و اندازه‌ مشخصی می‌باشد و هر ظرف چینی مطابق با سایز و اندازه آن باید تهیه کرد. به طور مثال سایز فنجان مخصوص چای 8 و بشقاب برای سرو غذا سایز 25 و 27 مناسب است .

در ادامه باید در مورد چگونگی انتخاب یک ظروف چینی رستورانی و هتلی افزود : مدیران هتل‌ها‌ و رستوران‌ها باید به دنبال ظروف چینی باشند که بتوان چینی را بر روی هم قرار داد و لبه‌های چینی باید بسیار ضخیم باشد تا مانع از لب پر شدن چینی شما شود؛ هم چنین میزان سختی لعاب چینی باید به گونه ای باشد تا از هر گونه خط و خش چنگال یا قاشق جلوگیری کند و به چینی آسیبی وارد نکند، پس تمامی موارد گفته شده را باید در نظر بگیرید . امیدواریم با جمع آوری اطلاعات موجود به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید محصولی زیبا و در عین حال با کیفیت و مقاوم را انتخاب و خریداری نمایید .

پیشنهاد  مقاله :چینی هتلی زرین

 

 

مشاوره و پشتیبانی