0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

خرید بهترین طرح چینی زرین سرویس 6 نفره

افراد برای تهیه لوازم آشپزخانه براساس نیاز خود به سراغ محصولاتی می‎‌روند که این محصولات علاوه بر زیبایی بایستی از کیفیت و استحکام قابل قبولی هم برخوردار باشد . اگر چرخی در بازار زده باشید حتماً متوجه خواهید شد که امروزه چه محصولات و چه برند هایی مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. شرکت چینی زرین توانسته در طول سال‌های کاری خود و با ورود طرح و مدل‌های جدید چینی زرین، مردم را جذب کند و جزو محبوب ترین برند‌ها‌ در صنعت چینی قرار گیرد. این شرکت سعی داشته تا علاوه بر کیفیت مناسب ظروف و راضی نگه داشتن مشتریان خود، با دیگر کشور‌ها هم به رقابتی موفق بپردازد. شرکت چینی زرین تاکنون بهترین طرح‌های چینی را ارائه کرده است. به همین خاطر ما تصمیم گرفته ایم لیستی از بهترین طرح‌های چینی زرین که بسیار هم پرفروش می‌باشد را به همراه جزئیات آنها به شما معرفی کنیم .

 

بهترین طرح چینی زرین سرویس 6 نفره

در این قسمت ما لیستی از بهترین طرح های چینی زرین تهیه کرده‌ایم. طرح‌های نام برده شده جزو محصولاتی هستند که بسیار پرفروش و مورد پسند اکثر مشتریان قرار گرفته است که برای مطالعه این لیست شما را به ادامه مطلب دعوت می‌کنیم.

سرویس چینی زرین ایتالیا اف آران 6 نفره 28 پارچه

چینی زرین سرویس 6 نفره غذاخوری ایتالیا اف طرح بیدگل

شرکت چینی زرین نه تنها در ایران طرفدار دارد؛ بلکه در خارج از کشور هم افرادی هستند که طرفدار برند چینی زرین می‌باشند، دلیل آن هم این است که با وجود طراحانی با ذوق و خلاق توانسته اند بیشتر بازار را به دست بگیرند . یکی از سرویس‌هایی که این شرکت اقدام به ساخت آن کرده است، چینی زرین سرویس 6 نفره غذاخوری می‌باشد .طرح گل سرخی یکی از طرح های جهانی و پرتکرار چینی می باشد که بیشتر تولید کنندگان ظروف چینی در جهان آن را تجربه کرده اند. در سال های اخیر علی رغم سرعت گرفتن زندگی شهری و پیشرفت تکنولوژی تمایل به طرح های سنتی و نقوشی که یادآور گذشته است، بیش از قبل شده است. طرح نوستالژیک گل نیز یکی از آن طرح هایی است که شدیداً مورد استقبال قرار گرفته است.

 چینی گل سرخی این بار با نام بیدگل در طراحی های چینی زرین حضور پیدا کرده است. تقاضای مکرر بازار مصرف برای خرید چینی گل سرخی شرکت چینی زرین را بر آن داشته است مجدد دست به باز طراحی تولید این گل آرایی قدیمی و پرطرفدار بزند. طرح های آران و بیدگل با الهام از چینی گل سرخی طراحی و تولید شده اند، تفاوت این دو مدل را در رنگ ها می توانید جستجو کنید به طوری که رنگ های طرح بیدگل با غلظت بیشترو نزدیک تر به چینی های قدیمی و رنگ های طرح آران کمی ملایم تر و نزدیکتر به رنگ خاکستری طراحی شده است.

سرویس 6 نفره 28 پارچه ویلیج

چینی زرین سرویس 6 نفره غذاخوری ایتالیا اف طرح ویلیج

یکی از تولید کنندگانی که در عرصه محصولات لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند و بسیار هم از محبوبیت خوبی برخودار است، شرکت چینی زرین می‌باشد . به دلیل زیبایی منحصر به فردی که در محصولات این شرکت دیده می‌شود و هم چنین، کیفیت آن توانسته است به بیش از 20 کشور اروپایی محصولات را صادر نماید. شرکت چینی زرین طرحی زیبا به نام طرح ویلیج ساخته است که جزو طرح‌هایی می‌باشد که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است .

چینی طرح ویلیج یکی از طرح های قدیمی و متداول در تزیین چینی است که سالهاست شرکت های مختلف تولید چینی در دنیا از این نوع طرح روستایی استفاده می شود. این طرح شامل تصویر یک زندگی روستایی و نقوش رنگی در حاشیه آن است و به همین علت نام ویلیج village  که واژه ای لاتین به معنای روستا است، برای این طرح انتخاب شده است. به طور کلی فضای رنگی، نقوش به کار رفته و از همه مهمتر تصویر روی ظروف یادآور فضای روستایی است. در طرح ویلیج رنگ زرد قالب است و بیشتر نقوش به رنگ مشکی و زرد رنگ آمیزی شده اند. در طرح ویلیج شاهد تصاویر متنوعی چون حیوانات اهلی مانند گاو و گوسفند، خانه های روستایی، مناظر طبیعی و غیره هستیم که باعث تنوع ظروف شده است.

چینی طرح ویلیج به دلیل حس نوستالژیکی که القا می کند و زیبایی بصری و رنگی که دارد، سال ها است که به عنوان یکی از طرح های پرفروش بدون وقفه تولید می شود و سهم زیادی از بازار فروش چینی زرین را به خود اختصاص داده است. این چینی زرد رنگ با آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهترین نوع چینی که بالاترین درجه سختی، شفافیت و سفیدی را در بین چینی های دنیا دارد تولید می شود. چینی طرح ویلیج از جنس FDC و با تکنولوژی دکور داخل لعابی تولید می شود که باعث می شود نقوش این طرح در دمای بالای کوره به زیر لعاب چینی رفته و از هرگونه آسیبی دور بماند. این طرح علاوه بر اینکه در برابر شست و شو در ماشین ظرفشویی مقاوم است، هیچ گونه مشکلی برای استفاده در مایکروفر ندارد.

چینی طرح ویلیج بر روی قالب ایتالیااف به شکل سرویس 12 نفره کامل که برای پذیرایی از 12 نفر مناسب می باشد، سرویس  6 نفره غذاخوری 28 پارچه و  سرویس های 6 نفره چای و قهوه و همچنین سرویس قاب وقدح، سرویس 13 پارچه پیاله، نعلبکی زیر استکان و پاستا خوری سایز 30 تولید می شود.

سرویس 6 نفره 28 پارچه چینی زرین گلستان

 چینی زرین سرویس 6 نفره ایتالیا اف طرح گلستان

یکی از قدیمی ترین شرکت‌های تولید چینی، شرکت چینی زرین می‌باشد که با سابقه طولانی توانسته نظر اکثر مشتریان را به خود جلب نماید . این شرکت از متخصصانی خلاق و با تجربه تشکیل شده است که هدف آن‌ها تهیه ظروفی مقاوم و در عین حال زیبا می‌باشد.

چینی طرح گلستان یکی از قدیمی ترین و در عین حال موفق ترین طرح های چینی زرین به شمار می رود، که در طی این سال ها توانسته طرفداران زیادی را بدست بیاورد. این طرح زیبا با الگو برداری از یکی از طرح های معروف ظروف در دنیا به نام گل ویکتوریا طراحی شده است. طرح گلستان شامل گل های صورتی وطلایی با برگ های سبز و آبی و شاخه های طلایی می باشد، همچین نواری طلایی رنگ، دور ظروف را احاطه کره که با خطی مشکی مرزبندی شده است. چینی طرح گلستان فقط بر روی قالب ایتالیااف دکور می شود و از پرفروش ترین محصولات چینی زرین به شمار می آید، این سرویس به صورت سرویس 102 پارچه که برای 12 نفر مناسب می باشد و لوازم کامل پذیرایی را مهیا می کند، سرویس 28 پارچه غذاخوری 6 نفره  و سرویس های 12 و 17 پارچه چای خوری 6 نفره و سرویس قاب و قدح تولید می شود. علاوه بر این سرویس ها اقلامی مانند پاستا خوری و پیاله های این طرح نیز تولید می شود.

 سرویس 27 پارچه غذاخوری 6 نفره وگاس
 
 چینی زرین سرویس 6 نفره کواترو طرح وگاس اوریت

همان طور که می‌دانید شرکت‌های بسیاری هستند که در عرصه تولید لوازم چینی و آشپزخانه فعالیت می‌کنند اما تعداد اندکی هستند که بتوانند بر سر زبان‌ها بیفتند و جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کنند که این شرکتی نیست جز شرکت چینی زرین . این شرکت به دلیل توجه به نیاز مشتریان و هم چنین کیفیت بالایی که دارد توانسته جایگاه خویب در بازار پیدا کند. یکی از طرح‌هایی که مورد پسند مشتریان قرار گرفته است طرح وگاس اوریت می‌باشد.

چینی طرح وگاس یکی از طرح های زیبای چینی زرین است که با سادگی مدرن گونه اش طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این طرح ساده و جذاب در ابتدا به عنوان یکی از طرح های ظروف هتلی چینی زرین طراحی و تولید می شد، ولی در حال حاضر با تغییراتی جزیی بر روی قالب کواترو که از سری خانگی چینی زرین است دکور می شود. طرح  وگاس شامل چند خط نسبتا پهن و موازی است که دور لبه خارجی ظروف چرخیده است، این خطوط به رنگ خاکستری و در قسمت های به رنگ مشکی است و در نقطه اتصال این دو نواری طلایی رنگ قرار دارد. فرم ساده و مدرن مکعب مربع قالب کواترو با طرح وگاس بیش از پیش حالت مدرن گرفته است.

چینی طرح وگاس با تکنولوژی دکور داخل لعابی تولید می شود و به همین جهت در برابر شست وشو در ماشین ظرفشویی کاملاً مقاوم است. همچنین این ظروف را می توان در مایکروفر نیز استفاده کرد.

چینی طرح وگاس به شکل سرویس 98 پارچه که یک سرویس 12 نفره کامل است و سرویس 27 پارچه غذاخوری 6 نفره و سرویس های چای خوری تولید می شود.

  چینی زرین سرویس 6 نفره غذاخوری کواترو طرح فلورانس

چینی زرین سرویس 6 نفره غذاخوری کواترو طرح فلورانس

یکی از شرکت‌هایی که نسبت به شرکت‌های دیگر از نظر کیفیت محصول، ظاهر و… بهترین است ،چینی زرین می‌باشد . این شرکت به دلیل وجود طراحانی خلاق و مستعد توانسته افراد بسیاری را به سوی خود جلب نماید. شرکت چینی زرین طرح‌های بسیاری را تولید و روانه بازار کرده است، یکی از این طرح‌ها طرم آران است که مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. 

طرح فلورانس که بر روی قالب مربع شکل کواترو پیاده شده است، یکی از طرحهای جذاب چینی زرین به شمار می رود. این طرج حاوی گل های سورمه ای رنگ در وسط ظرف و حاشیه هایی در اطراف آن می باشد. رنگ سورمه ای این طرح بر روی چینی سفید و شفاف زرین جلوه زیادی به خود گرفته است. اگرچه گلهای منقش شده بر روی ظروف نسبتا بزرگ هستند، اما باعث شلوغی ظروف چینی نشده است. این مدل ظروف از تکنیک دکور داخل لعابی استفاده می کنند که باعث مقاومت بیشتر ظرف و از بین نرفتن نقوش در صورت استفاده مکرر می شود.

 

 چینی زرین سرویس 6 نفره غذاخوری ایتالیا اف طرح سپیدار

چینی زرین سرویس 6 نفره غذاخوری ایتالیا اف طرح سپیدار

شرکت چینی زرین در طول سال‌های طولانی که در این صنعت فعالیت می‌کند توانسته به این جایگاه برسد تا نیازهای هر قشری را بشناسد و آن را برآورده نماید. به همین دلیل است که شرکت چینی زرین همیشه در اولویت اول خریدارن قرار گرفته است. طرح سپیدار یکی دیگر از محصولاتی است که این شرکت تهیه کرده است و طرفداران بسیاری هم دارد. 

چینی طرح سپیدار یکی از مدل های قدیمی چینی زرین است که طی سال های گذشته با تغییراتی اندک همواره تولید شده است. سپیدار را می توان یکی از طرح های کلاسیک و از محبوب ترین سرویس های چینی دانست، این سرویس زیبا با ترکیب رنگ سفید و طلای ناب دکور شده است. نقوش اسلیمی بکار رفته در تزیین سپیدار همواره مورد توجه طراحان ظروف چینی بوده است و از طرح های متداول در طراحی چینی به شمار می آید.

چینی طرح سپیدار بر روی قالب ایتالیااف به صورت سرویس های 12 نفره کامل، 6 نفره غذاخوری 28 پارچه چینی زرین سپیدار، 6نفره چای خوری، 6 نفره قهوه خوری و اقلام تکمیلی چینی مانند پیاله ها، نعلبکی، قوری و قاب و قدح تولید می شود.

 
 
 
سرویس چینی زرین کواترو طرح مونت کارلو طلایی 6 نفره 27 پارچه

چینی زرین سرویس 6 نفره کواترو طرح مونت کارلو طلایی

یکی از پرطرفدار ترین شرکت‌های چینی، شرکت چینی زرین است . این شرکت با سابقه ای طولانی توانسته علاوه بر این که نظر بیشتر مشتریان داخل کشور را جلب نماید، در خارج از کشور هم مشتریانی هستند که به دنبال محصولات این شرکت می‌باشند. یکی از محصولات پرطرفدار و هم چنین پرفروش طرح مونت کارلو طلایی می‌باشد. 

چینی طرح مونت کارلو یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین طرح های چینی در سال های اخیر است که بر روی قالب کواترو چینی زرین تولید می شود. این طرح زیبا در دو مدل مونت کارلو طلایی و مونت کارلو پلاتینی تولید می شود، که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. طرح مونت کارلو شباهت های زیادی به یکی از سرویس های پرطرفدار سالهای قبل سری کواترو با نام موناکو دارد و در واقع می توان مونت کارلو را جانشینی شایسته برای طرح موناکو دانست، زیرا پس از توقف تولید موناکو به بازار آمد و با میزان فروش بالای خود سهم بسزایی در فروش محصولات چینی زرین ایفا کرد. همچنین با موفقیت این طرح شاهد طرح مشابهی از سری وینچی الیسه با عنوان مهرگان هستیم که توانسته مخاطب های زیادی را به خود جلب کند. طرح مونت کارلو شامل طرح های اسلیمی است که به صورت متقارن در دو یا چهار سمت ظروف چهارگوش سری کواترو قرار می گیرند و همچنین خطی که لبه ظروف را احاطه کرده است. شایان ذکر است کلیه نقوش طرح مونت کارلو از جنس طلا و پلاتین با کیفیت است و همین امر باعث افزایش قیمت این سرویس و زیبایی دوچندان آن شده است.

چینی طرح مونت کارلو به صورت سرویس 98 پارچه کامل دوازده نفره، 27 پارچه غذاخوری 6 نفره مونت کارلو و سرویس های چای خوری تولید می شود.

چینی زرین سرویس 6 نفره وینچی الیسه طرح زرین

چینی زرین سرویس 6 نفره وینچی الیسه طرح زرین

شرکت‌های زیادی در کشور وجود دارد که در حال تولید محصولات چینی هستند. از بین این شرکت‌ها، شرکت چینی زرین بیشتر از بقیه تولید کنندگان مورد لطف و توجه مردم قرار گرفته است . یکی از طرح‌هایی که بسیار مورد توجه مردم بوده و هست طرح زرین می‌باشد.

چینی طرح زرین از رویه آرایی هایی است که تقریبا بر روی همه قالب های چینی زرین اجرا شده است، این رویه آرایی شامل یک خط طلایی است که دور ظروف محاط شده است. رویه آرایی زرین طرح بسیار موفق بوده است و طی سال های گذشته بیشترین تولید را داشته است و همین امر باعث شده است تا این تجربه موفق از قالب ایتالیا اف به بقیه قالب های چینی زرین تسری پیدا کند. طرح زرین از آنجایی که فقط یک خط باریک از طلا است هزینه تولید کمی هم برای شرکت چینی زرین دارد به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار است. می توان گفت زیبایی طرح الیسه به سادگی طرح و نقش آن است و اغلب ساده پسندان این سرویس را می پسندند. شایان ذکر است چینی طرح سمن شباهت زیادی به این سرویس دارد با این تفاوت که طرح زرین با طلای ناب و طرح سمن با پلاتین دکور می شود.

سرویس 6 نفره ریوا طلایی

 

چینی زرین سرویس 6 نفره کواترو طرح ریوا طلایی

در ابتدا لازم است بدانید که کارخانه چینی زرین نه تنها در ایران پر طرفدار است، بلکه در خارج از کشور هم توانسته نظر افراد بسیاری را جلب و مورد حمایت آن‌ها قرار گیرد . هدف آن‌ها جلب رضایت مشتری است که تا به الان هم در همین راستا گام برداشته است و موفقیت‌هایی به دست آورده اند .

چینی طرح ریوا را اگر موفق ترین طرح چینی زرین در سال های اخیر نباشد، بدون اغراق یکی از پرفروش ترین و موفق ترین طرح های چینی زرین به شمار می آید. ریوا در رنگ های طلایی و پلاتینی و بر روی قالب های ایتالیا اف و کواترو خودنمایی می کند. ریوا در ابتدا بر روی قالب ایتالیا اف تولید شد و با موفقیت در این عرصه بر روی قالب کواترو نیز نقش آفرینی کرد. طرح ریوا شباهت ظاهری زیادی به طرح های هدیه و سپید صدف دارد و به صورت همزمان وارد بازار شدند و تحولی نو در این زمینه ایجاد کردند.

چینی طرح ریوا از ترکیب نقوش طلایی و رنگ کرم ایجاد شده است، این نقوش به گونه ای ناگسستنی و هنرمندانه ترکیب شده اند. سرویس ریوا به صورت سرویس های 12 نفره کامل، 6 نفره غذاخوری کواترو 27 پارچه، 6نفره چای خوری، 6 نفره قهوه خوری و اقلام تکمیلی چینی مانند پیاله ها، نعلبکی، قوری و قاب و قدح تولید می شود.

 سرویس چینی زرین شهرزاد طرح رومینا طلایی 6 نفره 35 پارچه

چینی زرین سرویس 6 نفره شهرزاد طرح رومینا طلایی

همان طور که در جریان هستید شرکت چینی زرین از دیر باز تا به الان مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. این شرکت به دلیل محبوبیتی که دارد توانسته در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد و تاکنون طرح‌های بسیاری را تولید کرده که یکی از آن‌ها طرح رومینا طلایی می‌باشد .

چینی رومینا طلایی از طرح های بسیار پرطرفدار و جدید چینی زرین به شمار می آید، این طرح زیبا با الهام از طرح پرطرفدار ریوا طراحی شده است. تجربه بسیار موفق چینی زرین در تولید چینی طرح ریوا بر روی قالب ایتالیا اف و کواترو طراحان این شرکت را بر آن داشت این طرح را با تغییراتی بر روی قالب زیبای شهرزاد نیز داشته باشند. طلا و رنگ کرم به گونه ای موفق در طرح رومینا ترکیب شده اند که نمیتوان آن ها از هم نفکیک کرد، گویی طلا ذوب شده و به داخل ظرف فرو رفته است و طیف رنگی زیبایی ایجاد کرده است.

رومینا طلایی به صورت سرویس 12 نفره کامل 108 پارچه، سرویس 6 نفره غذاخوری 35 پارچه، سرویس 6نفره چای خوری کامل 18 پارچه و سرویس 6 نفره چای خوری 12 پارچه  تولید می شود.

چینی زرین سرویس 6 نفره شهرزاد طرح کلودیا

 

چینی زرین سرویس 6 نفره شهرزاد طرح کلودیا

یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان چینی در خاورمیانه، چینی زرین است . این شرکت به دلیل وجود متخصصان با تجربه موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده‌اند و توانسته‌ است نظر اکثر افراد را به خود جلب نمایند.

چینی طرح کلودیا یکی از پرطرفدارترین و زیباترین مدل های چینی زرین است که در سال 1399 برای اولین بار به بازار آمده است، این طرح زیبا با الگو برداری از آخرین مدل های چینی در بازار جهانی طراحی تولید شده است. طرح کلودیا بافتی بسیار زیبا است که به وسیله طلا بر روی ظروف چینی ایجاد شده است، این طرح احساسی از بافت سنگ و یا خاک طلا که بر روی ظروف ریخته شده را به بیننده می دهد و می توان گفت در در مجاورت نور درخشندگی و انعکاس بسیار زیبایی دارد.

طرح زیبای کلودیا در ابتدا بر روی سری شهرزاد طراحی و تولید شد و در ادامه بر روی قالب رادیانس نیز تولید شده است، گویی طراح در نظر دارد از بافت برجسته قالب رادیانس در جهت القای بهتر طرح کلودیا استفاده کند.

چینی طرح کلودیا در دو قالب رادیانس و شهرزاد به صورت سرویس های 12 نفره کامل، 6 نفره غذاخوری 28 پارچه،  6 نفره غذاخوری 35 پارچه و چای خوری تولید می شود.

سرویس چینی زرین شهرزاد طرح سمرقند 6 نفره 35 پارچه

 

چینی زرین سرویس 6 نفره شهرزاد طرح سمرقند

شرکت‌های بسیاری درزمینه تولید انواع چینی فعالیت می‌کنند که تعداد کمی از آن‌ها مورد توجه مردم قرار گرفته است. یکی از این شرکت‌ها، شرکت چینی زرین است که به دلیل تنوع طرح و هم چنین استقامت آن مردم بیشتر به سمت محصولات این شرکت می‌روند. یکی از محصولات این برند که بسیار هم پرطرفدار است طرح سمرقند می‌باشد .

چینی طرح سمرقند به دلیل قیمت مناسب و طرح زیبایی که دارد از محصولات بسیار پرطرفدار سری شهرزاد چینی زرین به شمار می آید، این طرح با الگو برداری از نقوش تزیینی اسلامی طراحی شده است. طرح سمرقند تناسب و هماهنگی بسیار خوبی با فرم چینی قالب شهرزاد دارد و نقوش با ترکیب مناسبی بر روی ظروف قرار گرفته اند. در طرح سمرقند از نقوش اسلیمی در حاشیه و نقوش هندسی در وسط ظروف استفاده شده است و رنگ لاجوردی زیبای این طرح به درستی یادآور نقوش تزیینی بناهای اسلامی است. به طور کلی می توان چینی طرح سمرقند را یکی از موفق ترین مدل های چینی در سال های اخیر دانست، زیرا توانسته است با جلب رضایت مصرف کننده به لحاظ قیمت و زیبایی طرح از فروش قابل توجهی برخوردار شود و همواره از اولویت های خط تولید کارخانه باشد.

سرویس های سمرقند بر روی قالب شهرزاد به صورت سرویس دوازده نفره کامل (108 پارچه)، سرویس 6 نفره غذاخوری (35 پارچه)، 18 پارچه چای خوری و 12 پارچه چای خوری تولید می شود.

سرویس چینی زرین شهرزاد طرح وایت رز 6 نفره 35 پارچه

 

چینی زرین سرویس 6 نفره غذاخوری شهرزاد طرح وایت رز

شرکت چینی زرین به دلیل تنوع بالای محصولات، قیمت پایین و میزان کیفیت بالا از محبوبیت زیادی برخودار است هم چنین هر فردی با هر سلیقه ای می‎‌تواند محصول مورد نظر خود را خریداری نماید. همان طور که می‌دانید این شرکت طرح‌های متنوعی تولید کرده است. یکی از طرح‌هایی که باعث جلب توجه مشتریان به محصول شده، طرح وایت رز است .

چینی طرح وایت رز یکی از زیباترین و محبوب ترین طرح های سری شهرزاد چینی زرین است که از طرح و رنگ فوق العاده ای برخوردار است، روش طراحی این طرح شباهت زیادی به رومینا طلایی دارد و به نظر می آید به جای زمینه کرم و ترکیب طلایی و کرم از ترکیب آبی و نقره ای و سرمه ای استفاده شده است. در طرح وایت رز رنگ آبی ملایمی در زمینه طرح وجود دارد و نقوش با رنگ سفید بر روی آن قرار دارند. یکی از نقاط قوت این طرح رنگ بندی زیبا و هارمونیک آن است که از ترکیب طیف رنگی آبی و سرمه ای شکل گرفته است. در طراحی گل آرایی وایت رز مانند بیشتر طرح ها از نقوش اسلیمی استفاده شده است که به آن زیبایی و اصالت خاصی بخشیده است. یکی دیگر از دلایل زیبایی طرح وایت رز، رنگ ملایم زمینه طرح است که به سمت مرکز ظرف کمرنگ و محو شده است و با زمینه سفید چینی یکی شده است.

چینی طرح وایت رز از سری شهرزاد شامل سرویس های 12 نفره کامل و 6 نفره غذاخوری 35 پارچه و چای خوری می باشد.

خرید بهترین طرح چینی زرین

برای خرید هر یک از محصولاتی که در بالا ذکر شد می‌توانید از راه‌های مختلفی استفاده کنید، یکی از این روش‌ها خرید اینترنتی است با توجه به این که بسیاری از سایت‌ها‌ به دنبال سوء استفاده از مشتریان می‌باشند و برای اطمینان خاطر مشتریان پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت فروشگاهی لفتیکا نماینده رسمی محصولات چینی زرین است. برای خرید آسان و بدون دردسر می‌توانید وارد سایت فروشگاه لفتیکا شوید و پس از مشاهده محصول اقدام به خرید و پرداخت هزینه نمایید تا محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره و پشتیبانی