0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

سرویس چینی چند نفره بگیرم

سرویس چینی چند نفره بگیرم

هر بانوی ایرانی برای پذیرایی از میهمانان خود دوست دارد از بهترین و زیباترین سرویس‌ها استفاده نماید از طرفی استفاده از ظروف یک دست و زیبا می‌تواند نشان دهنده احترام به میهمان و باعث رضایت ما ‌شود. از آن جایی که ما ایرانی ها بسیار میهمان نواز و میهمان دوست می‌باشیم همیشه به دنبال ظروفی هستیم که در عین زیبایی و چشم نواز بودن، کاربردی هم باشد . پس انتخاب یک سرویس چینی زیبا که تمام ویژگی خوب را داشته باشد بسیار سخت می‌شود. سرویس‌های چینی خوشبختانه با هر تعدادی که بخواهید و در هر طرح ، شکل و اندازه در بازار وجود دارد و هر فرد متناسب با سلیقه خود می‌تواند خرید نماید . سرویس ‌ها از برند‌ها و جنس‌های متفاوتی چون چینی، آکروپال، آیروپال و… در بازار وجود دارد اما بیشتر افراد علاقه زیادی به سرویس‌های چینی دارند . یکی ازموضوعاتی که ممکن است در هنگام خرید متوجه آن نباشیم و هنگام ورود مهمان متوجه آن شویم، این است که سرویس چینی چند نفره بگیریم تا نیاز ما را رفع نماید . متأسفانه در برخی از مواقع نمی‌دانیم که چه تعداد سرویس برای یک میهمانی لازم است تا در هنگام میهمانی دچار کمبود ظروف نشویم . به همین بهانه تصمیم گرفته ایم تا شما را از این سردرگمی رها کنیم و اطلاعات لازم در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم .

پیشنهاد مقاله راهنمای خرید سرویس چینی

سرویس چینی چند نفره بگیرم ؟

وقتی به سراغ خرید سرویس چینی می‌روید بایستی برخی نکات را مدنظر داشته باشید از جمله شکل و ظاهر آن، رنگ، کیفیت، دوام محصول، استاندارد بودن سرویس، برند، قابلیت شست و شوی در ماشین ظرف شویی، بهداشتی بودن سرویس و تعداد سرویس که می‌خواهیم در این مورد صحبت نماییم .

 

سوالی که ذهن اکثر خانم‌ها را به خود مشغول کرده است این می‌باشد که چه تعداد سرویس لازم است تهیه نمایند تا نیازشان را برای یک میهمانی رفع نماید؟ انتخاب تعداد سرویس امری بسیار مهم است . متأسفانه برخی از فروشندگان به دلیل فروش محصول خود باعث می‌شوند تا ذهن مشتری منحرف و به جای آن تعداد سرویسی که نیاز دارد بیش از نیاز خود تهیه نماید که این کار بسیار غلط است چرا که هر فرد بسته به نیاز تعداد سرویس مورد نظر خود را تهیه و خریداری نماید . همان طور که اطلاع دارید سرویس‌های چینی دارای تعدادی چون : 6 نفره، 12 نفره و 18 نفره می‌باشد که هر تعدادی که خریدا رنیاز دارد می‌تواند خریداری نماید. با تهیه سرویس 12 نفره می‌توانید میهمانان خود را به راحتی اداره کنید، اما  برخی از افراد به دلیل وجود میهمانان زیادی که دارند، بهتر است سرویس 18 نفره تهیه نمایند . پس یکی از مواردی که درهنگام خرید باید در نظر بگیرید وجود تعداد افراد فامیل، دوست یا میهمانانی هستند که به منزل شما می‌آیند. هر چه تعداد سرویس بیشتر باشد قیمت ‌آن هم بیشتر می‌شود پس قیمت هر سرویسی بستگی به تعداد سرویس انتخابی شما دارد .

 

 

برخی از افراد بر این باورند که به دلیل گرانی به صورت جدا ظروفی را تهیه نمایند، اگر قیمت هر ظروف را یک جا محاسبه کنید متوجه خواهید شد که قیمت سرویس با قیمت ظروفی که به صورت جداگانه تهیه کرده اید به یک اندازه و یا حتی ممکن است گران تر هم برای شما تمام شود پس هرگز این اشتباه را نکنید . با تهیه یک سرویس علاوه بر این که می‌توانید میز غذا خوری یا سفره خود را زیبا تر نشان دهید، می‌توانید بسیاری از ظروف را یک جا و بدون دردسر خریداری نمایید

نکته دیگری که باید در این مورد بدانید این است که حتما ً به عنوان پارچه سرویس هم برخورده اید، . در مورد پارچه سرویس‌ها هم باید بگوییم که در انواع  108 ، 102 ، 98 ،91 ، 90 ، 48 35 ، 32 ، 30 ، 29 ، 28 ، 27 ،26 ، 24، 20 ، 18، 17، 8، 5،6،7 در بازار وجود دارد که می‌توانید با توجه به تعداد و نیاز خود تهیه نمایید . منظور از پارچه این است که یک قاشق سوپ خوری با یک قطعه یا پارچه کاسه سوپ خوری برابری می کند و جفت آن یک پارچه از سرویس به حساب می آید.  به طور مثال وقتی یک سرویس 6 نفره خریداری می‌کنید ، بشقاب غذا خوری، بشقاب خورش خوری و پیش دستی که هر کدام 6 تا می‌باشد تعداد پارچه آن 18 است . پس در هنگام خرید سرویس چینی به جای توجه به تعداد پارچه تعداد نفرات را مدنظر قرار دهید. در صورتی که می‌خواهید از سرویس چینی به صورت روزمره و یا به اصلاح دم دستی استفاده کنید سرویس 6 نفره کفایت می‌کند و می‌تواند نیاز شما را در منزل رفع نماید .

خرید سرویس چینی

برای خرید سرویس چینی روش‌های متنوعی وجود دارد یکی از این روش ها گشتن در مغازه‌ها و بازار برای مشاهده و خرید سرویس مورد نیاز خود است، اما تیم لفتیکا به شما پیشنهاد می‌کند به راحتی و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی مشاهده و پس از بررسی ویژگی‌های آن نسبت به خرید آن از صفحه فروشگاه اینترنتی لفتیکا اقدام نمایید.

مشاوره و پشتیبانی