0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

راهنمای خرید محصولات چینی زرین

 قدمت صنعت جدید چینی در ایران به حدود 35 سال قبل می رسد و در این مدت این صنعت رشدی برابر با 1500 درصد داشته است، در سال های قبل از انقلاب تعداد 3 واحد چینی سازی در استان گیلان و قزوین وجود داشت، که این تعداد امروزه به 24 واحد بزرگ رسیده ولی متأسفانه به خاطر مشکلات اقتصادی و رقابت غیرمنصفانه ظروف مشابه (یک بار مصرف، ملامین و ظروف شیشه‌ای که از نظر بهداشت جهانی به مصرف کننده نیز توصیه نمی شود) و عدم سودآوری، بیش از 10 واحد به تعطیلی کشیده شده است. ضمناً اولین واحد راه اندازی شده، بعد از انقلاب صنایع چینی زرین ایران است.

 

چرا چینی زرین ؟

 

امروزه یکی از برندهای چینی ایرانی که جای خودش را در آشپزخانه‌ها باز کرده، چینی زرین است. شاید زرین تا چند سال پیش میان چینی و بلورهای خارجی گم می‌شد و ظاهر آن چنگی به ‌دل نمی ‌زد، اما الان می‌توانید به‌عنوان برندی که کیفیت راضی‌کننده و طرح ‌های به ‌روز و قشنگی دارد، روی آن حساب باز کنید؛ به ‌ویژه که درمقایسه با رقبای ترکیه‌ای و آلمانی قیمت مناسب ‌تری دارد و از حال‌ وهوای نوستالژیک بعضی مدل‌هایش نمی‌شود به ‌سادگی گذشت. علاوه بر این دسترسی به محصولات چینی زرین به دلیل نمایندگی های فروش زیاد این برند بسیار آسان است.

 

چینی زرین چه ظرف‌هایی دارد ؟

 

محصولات چینی زرین به دو دسته اصلی چینی خانگی و چینی هتلی تقسیم می شود.

 

ظروف چینی خانگی چینی زرین

 

ظروف چینی خانگی همانطور که از اسمش مشخص است برای کاربرد و مصرف خانگی طراحی شده است و دارای ظرافت و تنوع بیشتری نسبت به ظروف هتلی برخوردار است. این دسته شامل موارد زیر می باشد:

 

سرویس های چینی 12 نفره کامل

 

این سرویس های چینی زرین تمامی اقلام مور نیاز برای پذیرایی از 12 نفر را شامل می شود. این سرویس ها علاوه بر ظروف غذا هوری مانند بشقاب ها، کاسه ها و دیس ها شامل سرویس چای خوری و قندان و شکرپاش هم می باشند.

 

چینی زرین 12 نفره غذاخوری وینچی الیسه طرح رزفلاور

 

سرویس های چینی 6 نفره غذا خوری

 

سرویس های 6 نفره عذاخوری چینی زرین شامل بشقاب های عذاخوری، خورشت خوری، دیس، پیاله ماست و سالاد و نمکپاش می باشد. این سریس ها برای سرو غذای 6 نفر مناسب می باشد و اغلب به عنوان مکمل سرویس های کامل برای افزایش نفرات و سرویس دم دستی خریداری می شوند.

 
سرویس 28 پارچه غذاخوری طرح فلورال

 

سرویس های چینی مخصوص سرو صبحانه و عصرانه

 

سرویس های صبحانه خوری یا عصرانه خوری چینی زرین شامل 8  پارچه اقلام مورد نیاز یک نفر می باشد، این سرویس ها از قالب هما چینی زرین هستند که فرمی چهار گوش و فانتزی دارند. تزیین این ظروف اغلب با رنگ های شاد و متنوع انجام می شود.

 

سرویس چینی زرین 8 پارچه صبحانه و عصرانه تیر

سرویس 8 پارچه صبحانه و عصرانه مدل تیر

 

سرویس های چینی چای خوری

 

سرویس های چای خوری چینی زرین علاوه  بر اینکه بر روی سرویس های کامل این می باشد، به صورت سرویس ها 12 پارچه ( 6 عدد فتجان + 6عدد نعلبکی) و سرویس های کامل چای خوری که  علاوه بر این 12 پارچه شامل قوری، قندان و شکر ریز نیز می باشد.

 

چینی زرین 12 پارچه چای خوری ایتالیا اف اسپاتی قرمز

سرویس 12 پارچه چای خوری طرح اسپاتی قرمز

 

سرویس های چینی قهوه خوری

 

سرویس های فهوه خوری چینی زرین شامل 12 پارچه ( 6 عدد فتجان + 6عدد نعلبکی) می باشد، فنجان های این سرویس ها از فنجان های چای خوری کوچکتر می باشد و برای سرو قهوه طراحی شده اند. این سرویس ها دارای طراح ها و رویه آرایی های متنوعی و متناسب با سرویس های چینی کامل و غذاخوری هستند.

 

سرویس چینی 12 پارچه قهوه خوری کافی شاپ

سرویس 12 پارچه قهوه خوری طرح کافی شاپ

 

سرویس های چینی 2 پارچه قاب و قدح

 

سرویس های قاب و قدح چینی زرین شامل یم بشقاب بزرگ (قاب) و یک کاسه بزرگ (قدح) می باشد، این ظرف ها علاوه بر اینکه بسیار زیبا هستند و جنبه تزیینی دارند، بسیار کاربردی می باشند. از قاب و قدح برای سرو انواع غذا و میوه در حجم زیاد می توان استفاده کرد.

 

سرویس چینی زرین قاب و قدح هگزان بیدگل

قاب و قدح چینی زرین طرح بیدگل

سرویس های چینی و قاشق و چنگال کودک

سرویس های چینی کودک زرین شامل 5 پارچه هستند و تمام ظروف مورد نیاز یک کودک را دارند. علاوه بر سرویس های چینی کودک این شرکت در اقدامی خلاقانه ست قاشق، چنگال و کارد 3 پارچه طرح های پرفروش این شرکت را تولید کرده است.

 

-3-پارچه-قاشق-و-چنگال-کودک-زرین-مدل-دوستان-3-300x300.jpg

سرویس کودک چینی زرین طرح دوستان

 

ظرف های پاستا خوری

 

ظرف پاستاخوری چینی زرین مخصوص شرو انواع سالاد و پاستا در ابتدا از ظروف هتلی بوده و فقط به صورت سفید تولید می شده است، ولی در حال حاضر طرح های متنوع خانگی بر روی آن دکور می شود.

 

ظرف پاستا چینی زرین طرح دلیسیو

 

سرویس های پیاله چینی زرین

 

سرویس های پیاله چینی زرین شامل سرویس های 13 پاچه ا (شامل پیاله ماست خوری، آبگوشت خوری و سالاد بزرگ)، انارخوری (کاسه سالاد بزرگ و کوچک) و 3 پارچه آشپزخانه می باشد.

 

چینی زرین 13 پارچه پیاله نئوکلاسیک سفید

چینی زرین سرویس 13 پارچه پیاله نئوکلاسیک سفید

 

قوری های چینی زرین

 

قوری های چینی شرکت چینی زرین از محصولات بسیار پرفروش و پرطرفدار این شرکت به شمار می آید. این قوری ها در قالب های مختلف و طرح های متنوع تولید می شوند. از قالب های این قوری ها می توان به قوری استوانه، قوری ایتالیا، قوری چهارترک، قوری لندنی و قوری خورشیدی اشاره کرد.

 

چینی زرین قوری چهار ترک طرح نیلوفر

قوری چهار ترک طرح نیلوفر

 

پیکره های (قالب) محصولات چینی زرین

 

ظروف چینی زرین به لحاظ فرم بدنه یا همان پیکره به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. هر یک از این قالب ها دارای اجزای متناسب و یکپارچه هستند. به طور مثال ظروف چینی قالب ایتالیا اف ظاهری گرد دارند و یا قالب کواترو ظاهری مربعی شکل دارند. در واقع در طراحی هر یک از ظروف این قالب ها یک اصولی رعایت شده است که در مجموع اجزای سرویس شبیه به هم و دارای  تناسبات مشابه هستند.

قالب های خانگی محصولات خانگی چینی زرین به شرح زیر می باشد:

 

1- قالب ایتالیا اف

 

این قالب را می توان مهمترین و اصلی ترین قالب چینی زرین دانست، زیرا بیشتر محصولات چینی زرین بر روی این قالب تولید می شوند و بیشترین تنوع طرح را در بین محصولات چینی زرین دارا می باشد.

ظروف چینی ایتالیا اف با زیبایی کلاسیک و طراحی موزون خود، در اولین نگاه نظر هر بیننده ای را جلب می نماید. قطعات فوق العاده ظریف این پیکره به نحوی طراحی شده اند که از هر جهت پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشد. اگر نخواهید مدل خیلی رسمی مثل نئوکلاسیک انتخاب کنید، یک پله پایین‌تر میان کلاسیک‌ها به ایتالیا اف می‌رسید. هم طرح‌های پرنقش و رنگی مثل والنسیا ارغوانی دارند و هم مدل‌های مینیمال و خلوت مثل مون بلان و سفید صدف. ظروف این طرح قالب گرد دارند . ترکیب سرویس های این قالب بصورت 28 پارچه و سرویس 102 پارچه می باشد.

سرویس 102 پارچه ایتالیا اف کامل سفید

 

2- قالب کوراترو

 

نگاه به سبک مدرن زندگی امروز، یک طراحی هوشمندانه و جذاب با تکیه بر نهایت سادگی و در عین حال حداکثر کارائی، ظروف چینی موناکو را به وجود آورده است. همه ظروف مدل موناکو به شکل چهارگوش است. ترکیب سرویس های این قالب بصورت 27 پارچه و 98 پارچه می باشد.

سرویس 98 پارچه کواترو کامل سفید

 

3- قالب شهرزاد

 

در طراحی سری شهرزاد، تلاش شده است که علاوه بر به وجود آوردن سفیدترین، شفاف ترین و سخت ترین چینی در دنیا، از شکل و شمایل ظروف کهن ایران نیز الهام گرفته شود و با شکلی تازه تر و هماهنگ با نیازهای امروز، در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد، برای نمونه، نعلبکی های این سری، شباهت زیادی به پیاله های قدیم پیدا کرده اند و یا طراحی قوری های آن، از شکل چراغ جادو در افسانه های کهن، الهام گرفته شده است . ترکیب سرویس های این قالب بصورت  35 پارچه و 108 پارچه می باشد.

 

108 پارچه شهرزاد کامل سفید

 

4- قالب نئوکلاسیک

 

مدل‌های نئوکلاسیک خیلی شیک و ظریفند. این قالب از ظروف دوره بعد از رنسانس الهام گرفته شده‌اند. این مدل‌ها برای مهمانی دادن یا کسانی که برای روزمره‌شان ظرف شیک و رسمی می‌پسندند، مناسب به‌ نظر می‌ رسند. ترکیب سرویس های غذا خوری نئوکلاسیک بصورت 29 و سرویس کامل آن 103 پارچه می باشد.

سرویس 103 پارچه کامل نئوکلاسیک سفید

 

5- قالب وینچی الیسه

 

قالب وینچی یکی از زیباترین و منحصر به فردترین قالب های چینی زرین است که طرفداران زیادی هم دارد. این قالب در ابتدا به اسم وینچی تولید می شد ولی در سال های اخیر با تغییراتی در فرم بشقاب خورشت خوری و تبدیل آن به کاسه بیضی به وینچی الیسه تغییر نام پیدا کرد. البته ترکیب آن نیز از 90 پارچه به 97 تغییر پیدا کرده است.

سرویس 97 پارچه وینچی کامل سفید

 

در قالب وینچی الیسه فرم چهارگوش ظروف با اضلاع مقعر و محدب و کاسه های بیضی شکل ترکیبی زیبا و بدیع پدید آمده است.

97 پارچه وینچی کامل سفید

 

6- قالب رادیانس

 

نقش های برجسته منتظم و ملایم روی بدنه سری رادیانس باعث ایجاد درخشش فوق العاده و حسی خوشایند هنگام لمس آن می شود. ظروف مجموعه رادیانس پر از نقش است ولی در عین حال ساده و آرامش بخش می باشد . ترکیب سرویس های رادیانس همانند ایتالیا اف بصورت 28 پارچه و 102 پارچه می باشد.

سرویس 102 پارچه رادیانس سفید

 

6- قالب آسترو

 

سری آسترو ظروف چهارگوشی‌ هستند که کمی شبیه ستاره می باشند. مربع‌هایی با انحنای ظریف هستند که مدرن‌تر به‌ نظر می رسند. به طور کلی این سری خیلی مناسب برای سرو غذا در مهمانی های رسمی است، زیرا طراحی بسیار شیکی دارد ترکیب سرویس  بصورت 30 پارچه و سرویس 90 پارچه می باشد.(در حال حاظر تولید نمیگردد).

 

سرویس 90 پارچه کامل آسترو سفید

 

درجات محصولات چینی زرین

 

از نکات مهمی که در تهیه محصولات چینی زرین باید به آن دقت کرد درجه کیفیت این محصولات است. شرکت چینی زرین پس از تولید و در مرحله کنترل کیفیت، محصولات خود را به 3 قسمت درجه عالی، درجه یک و درجه 3 تقسیم می کند.

لازم به ذکر است تفاوتی از حیث مواد مصرفی و نحوه تولید این درجات وجود ندارد و تنها در مرحله منترل کیفیت این محصولات از هم تفکیک می شوند.

برای اطلاع از جزئیات این امر به مقاله “تفاوت درجه عالی و یک در محصولات چینی زرین” مراجعه کنید.

 

درجه عالی

 

در مورد محصولات چینی زرین درجه عالی  سختگیری و کنترل کیفی فوق العاده ای فراتر از الزامات پیش بینی شده  در استاندارد ملی 1164 ظروف چینی صورت می گیرد، تا محصول از هر لحاظ بی نقص باشد برای ظروف درجه عالی ناظران بیشتری در ظروف چینی نظارت دارند. هیچ نقطه و یا خطی در سرویس نباشد و از همه جهت سالم باشد محصولات درجه عالی چینی زرین از لحاظ ساختار مواد اولیه تفاوتی با باقی درجات ندارد تنها تفاوت در بازرسی نهایی و کنترل کیفیت آن است. معمولاً در پشت این محصولات آرم چینی زرین با رنگ مشکی  مطابق با تصویر زیر حک شده است.

 

نمونه آرم چینی زرین پشت ظروف درجه عالی

 

درجه یک

 

در سرویس های چینی درجه یک ممکن است بعضاً قطعاتی وجود داشته باشد که دارای عیوب بسیار کوچک و قابل اغماض باشند، که در اغلب موارد برای افراد غیر متخصص قابل تشخیص نیست. برای مثال، احتمال دارد در یک سرویس درجه یک، یک نقطه خیلی ریز داخل یک عدد بشقاب باشد که خیلی مشخص نباشد. در عوض سرویس های چینی زرین درجه یک از قیمت مناسب تری نسبت به درجه عالی برخوردارند. علاوه بر این ها معمولاً در پشت ظروف چینی درجه یک آرم چینی زرین به رنگ سبز مشابه تصویر زیر حک شده است.

نمونه آرم چینی زرین پشت ظروف درجه یک

 

درجه 3

 

در حالت عادی چینی زرین فقط دو درجه کیفی دارد، درجه عالی و درجه یک. اما گاهی محصولاتی هستند که ایرادشان کامل به چشم می آید و مشخص است که نمی توان دیگر در دسته بندی درجه یک قرارشان داد. آنگاه بر پشت این ظروف مارک چینی زرین به رنگ قرمز می خورد، آنگاه به عنوان چینی درجه سه وارد بازار می شوند . این دسته چینی از قیمت بسیار پایین تری نسبت به درجه عالی و درجه یک برخوردار است . البته نمیتوان گفت که ایرادات آن را جز افراد متخصص باقی افراد متوجه نمی شوند . دیس و بشقاب هایی که گاه تاب دارند و یا تکه اضافی از جنس خود چینی دارند در این دسته قرار می گیرند.

نمونه آرم چینی زرین پشت ظروف درجه 3

 

ضمانت نامه ظروف چینی

 

ظروف چینی به دلیل خصوصیت شکنندگی معمولاً در برابر شکست ناشی از ضربه ضمانت نمی شوند. لیکن بعضاً تولید کنندگان معتبر مانند چینی زرین که برای رضایتمندی مشتری خود اهمیت ویژه قائلند، در مواردی تعویض یا جایگزینی قطعات شکسته به تعداد محدود را  تقبل می کنند. بعلاوه چینی زرین ثبات رنگ و نقش روی ظروف قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را بطور مادام العمر تضمین می کند. بنا براین بهتر است برای سرویس جهیزیه خود از محصولات این شرکت تهیه نمایید که در صورت شکست یک قطعه، اقلام یدکی آن موجود یا قابل تهیه باشد.

 

قیمت ظروف چینی زرین

 

قیمت ظروف چینی زرین ، از دیگر ملاحظات مهم در خرید سرویس جهیزیه است. بارها شاهد بوده ایم که یک سرویس چینی فقط به دلیل مارک خارجی روی آن به قیمت بالایی در بازار عرضه می گردد و این در حالی است که معمولاً نظارت صحیحی بر قیمت و کیفیت تولید این محصولات وجود نداشته و بعضاً بهداشتی بودن آنها نیز مورد سوال است. جالب است بدانید علی رغم قیمت مناسب ظروف چینی زرین هم اکنون سالها است، که این ظروف به سراسر دنیا صادر شده و از استقبال خوبی در بازارهای اروپایی برخوردار بوده است.

 

ظروف هتلی چینی زرین

 

ظروف چینی هتلی چینی زرین همانند ظروف خانگی این شرکت در کیفیت و قیمت پیشتاز بازار هستند. ظروف هتلی به علت اینکه مصارف حرفه ای دارند و ممکن است بارها در یک روز در ماشین های صنعتی شسته شوند و استفاده شوند از ضخامت بیشتری به نسبت ظروف خانگی برخوردارند. ظروف هتلی چینی زرین در 2 قالب هتلی 49، هتلی کواترو و هما تولید می شوند.

مشاوره و پشتیبانی