0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

نمایندگی چینی زرین در تهران کجاست؟ + بهترین قیمت

چینی زرین، مطرح‌ترین برند تولیدکننده ظروف چینی در ایران

شاید قبلا هم برای شما پیش آمده باشد که بعد از خرید ظروف چینی متوجه شده‌اید که آنها مقاومت کافی در برابر ضربه و یا شستشو و استفاده روزمره را ندارند. برند چینی زرین با بررسی تمامی این موارد شروع به کار کرد تا محصولاتی درجه یک و در خور شأن مردم ایران را به آنها تقدیم کند.

برند چینی زرین با پیشینه‌ای بیش از 130 سال بزرگترین تولیدکننده ظروف چینی در خاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین کارخانجات این صنعت در جهان است.

چینی زرین نه تنها در داخل ایران طرفداران زیادی دارد بلکه به دلیل توانایی صدور تولیدات خود به بیش از 20 کشور، در خارج از ایران نیز بسیار محبوب است؛ چونکه محصولات این شرکت از نظر گل آرایی (طرح و نقش) بسیار متنوع هستند و تمامی سلیقه‌ها از مدرن تا کلاسیک را پوشش میدهند.

 

نارسیس طلایی

 

آزمایشگاه چینی زرین ایران که یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های سرامیک در جهان است، از سوی سازمان استاندارد ایران به عنوان آزمایشگاه همکار برگزیده شده است؛ به همین دلیل است که میگوییم برند چینی زرین سفیدترین، سخت‌ترین و شفاف‌ترین بدنه چینی در دنیا را دارد.

چینی زرین طیف گسترده‌ای از محصولات نظیر سرویس کاپوچینو و لاته، سرویس قهوه خوری، سرویس قاب و قدح، سرویس چینی 12 نفره کامل، سرویس چای خوری، سرویس چینی غذاخوری 6 نفره، اقلام هتلی و خیلی موارد دیگری را در طرح‌های بسیار متنوع بطوریکه باب میل هر فردی با هر سلیقه ای باشد ارائه میدهد.

  

مدلهای مختلف چینی زرین

نئوکلاسیک، شهرزاد، کواترو، وینچی، ایتالیا اف، رادیانس و هما از پیکره‌های مختلف برند چینی زرین هستند. هر کدام از این پیکره‌ها سبک مخصوص به خود را دارند و شامل تعداد زیادی آرایه میشوند که طرح‌ها و رنگهای مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: پر فروش‌ترین مدلهای چینی زرین در 1403

مون بلان

 

در ادامه با تعدادی از سرویس‌های چینی زرین آشنا خواهید شد:

سرویس چینی یاسمن کواترو 77 پارچه زرین رزگلد

سرویس چینی زرین شهرزاد طرح ژئومتریکال طلایی 12 نفره 108 پارچه

سرویس چینی زرین شهرزاد طرح سافایر 12 نفره 81 پارچه

سرویس چینی زرین نئوکلاسیک طرح لومیو 12 نفره 103 پارچه

سرویس چینی زرین ایتالیا اف خاطره 12 نفره 102 پارچه

سرویس چینی زرین ایتالیا اف گلستان 12 نفره 102 پارچه

سرویس چینی زرین رادیانس کلودیا طلایی 12 نفره 102 پارچه

ایتالیا اف گلستان

هم‌چنین قابل ذکر است که برند چینی زرین محصولات مکمل زیادی دارد که شامل ظرف پذیرایی دو طبقه و سه طبقه، دیس لازانیا، دیس پیتزا، قوری، ساعت دیواری، پارچ، نعلبکی، ماگ استیم، ظروف هتلی و رستورانی، کاسه و پیاله چینی، قندان، پیش دستی چینی، بشقاب چینی گود، ظرف پاستا و غیره میشود.

 

آیا چینی زرین انتخاب درستی است؟

در این قسمت شما را با مهم‌ترین مزایای خرید چینی زرین آشنا میکنیم:

-        بدنه و لبه مقاوم در برابر ضربه: از آنجایی که محصولات چینی زرین با مرغوب‌ترین و خالص‌ترین مواد اولیه وارداتی تهیه شده‌اند و همچنین بدلیل پخت در کوره‌های عظیم تونلی از استحکام بالایی برخوردار هستند.

-        مقاومت بسیار زیاد لعاب در برابر خش: محصولات چینی زرین با درجه سختی 5.5 موهس از سخت‌ترین لعابها در نوع خود به حساب می‌آیند. لعاب چینی زرین براق، شفاف و بسیار سخت است که همین موضوع سبب میشود این محصولات جلوه درخشان خود را تا مدتها حفظ کنند.

-        بهداشتی ترین ظروف غذاخوری: از آنجایی که در تولید محصولات چینی زرین به هیچ عنوان از سرب، کادمیوم و یا سایر مواد مضر دیگر استفاده نشده است؛ از بهداشتی‌ترین انواع ظروف غذاخوری ایرانی و مطلقا عاری از هر گونه مواد مضر برای سلامت انسان و محیط زیست به حساب می‌آیند.

ریوا طلایی

از دیگر مزایای ظروف کمپانی چینی زرین میتوان به سپیدی و نورگذری، قابلیت استفاده در مایکروویو، 100% تضمین شده برای استفاده در ماشین ظرفشویی، دکور شده با طلای ناب (پلاتین)، مقاومت در برابر حرارت تا 200 درجه سانتی گراد، تزیین شده به روش IGD (دکور داخل لعابی) و جلا و درخشش فوق‌العاده اشاره کرد.

توجه داشته باشید که در پشت ظروف برند چینی زرین عبارات “Inglaze Decoration” و “Dishwasher Safe” برای طرح‌های طلادار و “Inglaze Decoration” و “Microwave & Dishwasher Safe” برای طرح‌های بدون طلا نوشته شده است.

نکته: توجه داشته باشید که ظروف با طرح‌های طلادار را در مایکروویو قرار ندهید.

 

خرید چینی زرین از نمایندگی

برند چینی زرین محصولات مختلفی اعم از ظروف چینی با دکور داخل لعابی، ظروف چینی با دکور رو لعابی، ظروف چینی هتلی و خانگی سفید، سرویس چینی کودک و محصولات مکمل را شامل میشود.

از آنجایی که فروشگاه اینترنتی لفتیکا نماینده رسمی برند چینی زرین است تمامی این محصولات را با قیمت مقطوع، گارانتی معتبر اصلی و در بعضی موارد با ارسال رایگان، به دست مشتریان گرامی میرساند.

برای بررسی تمام محصولات برند چینی زرین در فروشگاه اینترنتی لفتیکا، پس از مراجعه به سایت laftika.com در قسمت دسته بندی کالاها، چینی زرین را انتخاب کنید.

هم‌چنین اگر هر سوالی داشتید میتوانید شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 تا 17:00 و روزهای پنج شنبه از ساعت 9:00 تا 12:00 با شماره 02144964079 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تفاوت محصولات درجه عالی و درجه یک چیست؟

تمامی محصولات درجه عالی و درجه یک برند چینی زرین، از لحاظ جنس مواد اولیه مصرفی و البته فرایند تولید یکسان هستند. تنها تفاوت محصولات درجه عالی با درجه یک در سختگیری و کنترل کیفی بسیار بیشتر است بطوریکه اینسری از محصولات کاملا بی نقص باشند.

توجه داشته باشید که برند چینی زرین با احترام به حقوق مصرف کنندگان، درجه کیفی محصول را بر روی برچسب کناری کارتن ذکر میکند. محصولات درجه عالی با برچسب سبز رنگ و عبارت درجه عالی و محصولات درجه یک با برچسب سفید رنگ و عبارت درجه یک، در یک وجه کارتن نمایان شده‌اند.

 

آیا ظروف برند چینی زرین بهداشتی هستند؟

تحقیقات انجام شده توسط بهترین متخصصین تغذیه در دنیا نشان میدهد که ظروف چینی بهداشتی ترین نوع ظروف برای سرو و نگهداری موادغذایی هستند. در این بین، محصولات برند ایرانی چینی زرین از آنجایی که از نوع چینی سخت هستند و در دمای پخت بسیار بالا (تقریبا 1400 درجه سانتیگراد) تهیه شده‌اند، دارای سطوحی کاملا صیقلی هستند که جذب آب آنها صفر است.

هم چنین از آنجایی که این محصولات با فناوری IGD (دکور داخل لعابی) تهیه شده اند، باعث میشود که موادغذایی به هیچ عنوان با نقوش روی ظرف تماس نداشته باشند.

به همین دلیل است که میگوییم برند چینی زرین، بالاترین سطوح جهانی استاندارد کیفی و بهداشتی را به مصرف کنندگان ارائه میدهد.

ZI به چه معناست؟

ZI مخفف Zarin iran است. این برند نماینده مجموعه‌ای ساده و البته زیبا از محصولات برند چینی زرین است که متناسب با مختصات زندگی امروز تهیه شده‌اند.

سخن پایانی

ما در این مقاله معتبرترین کمپانی تولیدکننده ظروف چینی در ایران را به شما معرفی کردیم و تلاش کردیم به شما توضیح بدهیم که چرا چینی زرین در ایران بهترین است. اگر شما هم قصد خرید محصولات چینی زرین را دارید فروشگاه اینترنتی لفتیکا، نماینده رسمی چینی زرین، همواره در خدمت شماست.

مشاوره و پشتیبانی