0
سبد خرید شما خالیست! اگر در حال ثبت سفارش بوده اید با مراجعه به پروفایل خود و قسمت سفارش های من میتوانید ادامه همان سفارش را انجام دهید.
برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

چینی گرد یا مربع

چینی گرد یا مربع

در هنگام سرو غذا اولین چیزی که نظر افراد را جذب می‌کند نوع چینی و ظروف چیده شده بر روی میز یا سفره است، از ظرف‌‌هایی که در میان مشتریان بسیار پر طرفدار می‌باشد ظروف چینی گرد یا مربع  است که مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است .

با وجود این که به مرور زمان جنس‌های دیگری وارد بازار شده است، اما هنوز این جنس طرفداران خود را دارد . در قدیم مردم از چینی‌هایی استفاده می‌کردند که به لحاظ شکل و ظاهر بسیار ساده و یکنواخت بودند زیرا ظروف به شکل چینی گرد یا مربع یا حتی مثلث و مستطیل وجود نداشتند . حتماً شما هم قبل از ورود طرح‌های زیبایی که امروزه وارد بازار شوند به یاد دارید که ظاهر ظرف‌های چینی چون بشقاب به شکل گرد و دیس ‌ها به شکل بیضی بودند اما امروزه به دلیل بالا رفتن سطح توقعات مشتریان و وجود طراحان برجسته ایرانی توانسته‌اند این یکنواختی را از بین ببرند و علاوه بر رنگ در ظروف‌ چینی تنوع شکلی و ظاهری را به وجود آورند و سعی کرده‌اند مطابق با سلیقه هر مشتری پیش روند تا نیازات مشتری را برطرف سازند . از آن جایی که ظاهر ظروف چینی تغییر کرده و علاوه بر طرح و رنگ، استقامت و دوام ، استاندارد بودن ظروف چینی، بهداشتی بودن آن و همچنین قابلیت استفاده ظروف چینی در ماشین ظرف شویی، فرم و ظاهر آن هم به دیگر مشکلاتی که برای انتخاب ظروف چینی به مشتریان اضافه شده است، ما می‌خواهیم به همین دلیل در مورد ظاهر جدید ظروف چینی یعنی چینی مربع یا گرد صحبت کنیم . پس تا پایان همراه ما باشید.

چینی گرد یا مربع انتخاب کنیم؟ کدام بهتر است ؟

همان طور که در ابتدا گفته شد به دلیل وجود طراحان حرفه ای و پیشرفت صنعت تولید چینی کیفیت ظروف‌های چینی روز به روز بهتر می‌شود و به همین دلیل تعداد تقاضا کنندگان هم بیشتر می‌شود . ظرف‌های چینی که در بازار وجود دارد به شکل‌هایی چون دایره یا گرد، مربع، مثلث و مستطیل است که هر فرد مطابق با سلیقه خود یکی از این طرح‌ها را خریداری می‌نماید، اما به دلیل تنوع ظاهری که در سرویس‌‌ها وجود دارد انتخاب آن برای مشتریان بسیار سخت شده است که در ذیل هرکدام را به صورت مختصر درباره آن توضیح خواهیم داد  و متناسب با توضیحات می‌توانید به ویژگی‌های هر یک از این ظروف پی ببرید :

ظروف چینی مربع

یکی از این طرح‌هایی که در بازار وجود دارد ظروف چینی مربعی است که از محبوبیت بالایی هم برخوردار است. ظروف چینی مربع را به عنوان یک ظرف شیک و مدرن می‌شناسند. این طرح نه تنها زیبایی خاصی به میز غذاخوری یا سفره شما می‌دهد، بلکه باعث می‌شود تا اشتهای شما نیز بیشتر شود. به دلیل شیک و به روز بودن ظروف چینی مربع بیشتر در میهمانی‌ها و مراسم‌های مجلل استفاده می‌شود.به همان اندازه که استفاده از این طرح خوبی‌هایی دارد، می‌تواند معایبی را هم به دنبال داشته باشد . یکی از معایب این طرح این است که به سختی می‌توان با دیگر ظروف و سرویس‌های خود هماهنگ و یا ست کرد. همچنین شست و شوی ظروف چینی مربع سخت است و ممکن است هنگام شست و شوی آن دچار مشکل شوید و زودتر از دیگر ظروف لب پر می‌شود.

 

ظروف چینی گرد یا دایره

ظروف چینی گرد به دلیل این که از دیرباز تا به امروز در هرخانه ای وجود داشته همچنان جزو اشکالی است که در بین مشتریان پرطرفدار و محبوب است .  به مشتریانی که به دنبال شکلی هستند که هم زیبا باشد و هم زود از مد نیوفتد این قالب را برای خرید پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی خوبی که ظروف چینی گرد یا دایره دارد این است که در قفسه‌های آشپزخانه به خوبی جای می‌گیرد  و قابل نگهداری است و برای استفاده در ماشین ظرف شویی دچار مشکل نخواهید شد . طراحی چینی گرد برعکس ظروف چینی مربع به گونه‌ای است که می‌توانید با دیگر ظروف خود آن را ست کنید، همچنین در چیدمان غذا ناهماهنگی ایجاد نمی‌کند.

ظروف چینی گرد به دلیل طراحی ساده ای که دارد برای مصارف روزمره خانگی بسیار مناسب است  چرا که به دلیل شست و شو ‌های مکرر و نقش کم تری که بر روی ظروف می‌باشد کم تر از دیگر ظروف کهنگی خود را نشان می‌دهد . دلیل دیگری که شما می‌توانید ظروف چینی گرد را انتخاب کنید این است که شکل ظرف، غذا را تحت تأثیر خود قرار نمی‌دهد .

 

خرید چینی گرد یا مربع

خرید هر محصولی بسته به نیاز مشتری دارد و آخرین تصمیم گیرنده خود مشتری است، با توجه به به سلایق و موارد گفته شده در بالا می‌توانید چینی گرد یا مربع را از فروشگاه اینترنتی لفتیکا در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمایید . 

مشاوره و پشتیبانی